Gå til innhold

Uflinkhetstråden


02-snapper

Anbefalte innlegg

Hva er det som er uflinkt med å spise mat? Er det uflinkt å vise fleksibilitet i kostholdet, å kunne spise det man vil en gang i blandt, ved å ikke være fanatisk oppheng i hva man får i seg, og hvorvidt dette er planlagt? I så fall velger jeg å være uflink resten av livet, med glede :)

nå mente ikke jeg nødvendigvis mat....derfor postet jeg i off-topic og ikke kosthold. "Den store syndetråden" tar seg av slikt :) Jeg tenker alle andre ting vi gjør som vi ofte føler oss litt uflinke på grunn av.. plikter som neglisjeres.. godt å se at ikke alle lever som glansbilder i en sommerfugl- og regnbue-verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå mente ikke jeg nødvendigvis mat....derfor postet jeg i off-topic og ikke kosthold. "Den store syndetråden" tar seg av slikt :) Jeg tenker alle andre ting vi gjør som vi ofte føler oss litt uflinke på grunn av.. plikter som neglisjeres.. godt å se at ikke alle lever som glansbilder i en sommerfugl- og regnbue-verden

Det var ikke rettet mot deg eller hovedinnlegget :) Intensjonen din er bra! Det var dog rettet mot den umiddelbare responsen i at det å være uflink for flere var knyttet til å gå utenfor de firkantede rammene de har sett seg i forbindelse med kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle bruke hele lørdagen&søndagen til å være flink husmor - pakke ut etter flytting og vaskevaskevaske.

Jeg dro på shopping i går - da ble jeg sliten etter å ha brukt altfor mye penger på ting jeg ikke trenger:happy: og i dag ble det trening. Når jeg kom hje, hørte jeg noen rope på meg fra stuen - jammen tror du ikke det var sofaen som krav på min late rumpe.

Housewife my ass:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at dette ikke blir den nye "Den store syndetråden" gjennomsyret av skyldfølelse og dårlig samvittighet fra alle kanter ;)

Jeg har også started dagen som uflink. Hadde store planer om morgenkardio, men så ut vinduet på snøen som lavet ned og ombestemte meg fort. Sofa, kaffe og bok istedet :love:

Dette.

Hold godteriet unna. Her skal det deles rot, tetris og luftige og lite gjennomførte planer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde planlagt en god kyllingsalat til frokost.

Uflink som jeg er ble det en 4-pakning med Freia påske-egg i stedet for. Så sykt mye bedre.

[ATTACH=full]89982[/ATTACH]

Burde vært forbud mot å legge ut bilder av disse egga o_O Dåååhn..

De er sinnsykt gode!

Veldig godt å se at det er andre enn meg som velger TV-serier og latskap foran ting som burde bli gjort.

Det har skjedd altfor ofte her, så nå ligger jeg laaaangt bak med skolearbeid. Men jeg er veldig oppdatert på seriefronten da :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det helg, så er det helg!

Har kosa meg helt vilt, og det med god samvittighet :)

men kan jo dele det med uflink-tråden, slik at andre kan lette på sin samvittighet, for jeg lover dere; når jeg først skeier ut --> da gjøres det ordentlig!

sjokoladekake og melk til frokost (her snakker vi lørdagskos)

ferske brød med brunost og oboy til lunsj

en plate freia melkesjokolade til dessert (var på skitur, da er det viktig med energitilskudd):p

taco, brus, film og smågodt til kvelds. Selv om det heter smågodt, kan jeg love dere at mengdene pålangtnær var små. Snakker et halvt kilo godis (mest sjokkis, da det er best) Særlig figursjokolade, de som smaker stratos, mmm ;):p:)

Alt sukkeret gir meg ekstra motivasjon til å trene og være flink resten av uka! Jeg gleeeder meg til trening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...