Gå til innhold

Uflinkhetstråden


02-snapper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitter på "jobb" å "jobber" med hovedoppgaven. Kom klokka 0800 og har sittet inne på Fitnessbloggen siden da......

Jeg er til tider litt vel udisiplinert.

Jeg skriver en artikkel om studenter som prokrastinerer og bruk av time managment training som studieteknikk.. Hva gjør jeg? Prokrastinerer inne på FB... Skrivepause kaller jeg det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang sitter jeg i sofaen og er FB avhengig. Og ser på supersize vs superskinny.......... :D

hallooooo, ny sesong av supersize vs superskinny! det visste jeg ikke! ånei, nå har jeg enda en grunn til å være uflink :(:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle kun bruke penger hos legen og på medisin i dag, har kjøpt nye sko, ny sekk, masse gode glutenfrie varer på bakefri(jeg kan faktisk lage tilsvarende kvalitet selv...), nye klær... Og jeg fortsetter å utsette bestilling av flybillett hjem i påska... Faen

Man TRENGER det noen ganger :) Man må belønne seg selv av og til. Se på det som at i dag har du pleiet deg selv og psyken din :D Så flink du er :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man TRENGER det noen ganger :) Man må belønne seg selv av og til. Se på det som at i dag har du pleiet deg selv og psyken din :D Så flink du er :D :D

Det er faktisk helt sant, man må pleie psyken sin. (y) Stresse ned og .... nettshoppe (y)

MÅÅÅÅ motstå trangen til nettshopping :yuck:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle kun bruke penger hos legen og på medisin i dag, har kjøpt nye sko, ny sekk, masse gode glutenfrie varer på bakefri(jeg kan faktisk lage tilsvarende kvalitet selv...), nye klær... Og jeg fortsetter å utsette bestilling av flybillett hjem i påska... Faen

Thanks for the reminder ;) Har helt glemt å bestille billetter hjem.. Tviler på jeg har råd til det nå :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man TRENGER det noen ganger :) Man må belønne seg selv av og til. Se på det som at i dag har du pleiet deg selv og psyken din :D Så flink du er :D :D

Vel, når man har littegranne legeskrekk, så "må" man belønne seg:) ny sekk har jeg uansett tengt på i nærmere ett år, den gamle synger på det aller siste verset så... Men alt det andre tøvet, jeg trenger det strengt tatt ikke... Jæjæ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...