Gå til innhold

Uflinkhetstråden


02-snapper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Planen: Skole, trene, fordypningsoppgave, legge meg til riktig klokkeslett (innen 12)

Hva som skjedde: Skole, trene, naptime i en halv time, kino, tetris i 1 time, loke rundt på fitnessbloggen i 2, loke enda mer på facebook og høre på musikk og vips så var klokken plutselig 4 på natta. Var ikke en smule trøtt. Var ikke en smule trøtt. Derfor tok jeg et bad mens jeg så på favoritt serien min leeenge, før jeg bestemte meg for å lage litt nattmat. Så på litt Tv og plutselig var klokken 8.. Fordypningsoppgaven var fortsatt urørt.. Herlig! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var å arbeide med to oppgaver hvis innleveringsfrist er om en drøy uke. Ganske kort tid da jeg ikke akkurat er godt igang med noen av disse, men istedet kikker jeg vinduet på finværet og drømmer om en skitur. Når jeg ikke ser ut vinduene, småler jeg av College Humor sine parodisanger. Ikke det at de er voldsomme morsomme, grove eller liknende, men de treffer ofte spikeren på det berømte hodet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagene gjentar seg - jeg har ikke fått gjort noe som helst av verdi i forhold til studiene idag heller. Planen var, nok en gang, å lese x antall sider i filosofihistorie, men jeg a) sitter og glor på Fitnessbloggen, B) hører på Nomy (musikk som anbefales), og c) lurer på om jeg skal spille litt Football Manager 2013.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...