Gå til innhold

Uflinkhetstråden


02-snapper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, også om jeg ser en serie så tenker jeg; "jeg kan da se en episode til, jeg sover bare litt når jeg kommer hjem imorgen". Det ender jo opp med at jeg sliter med å holde meg våken på skolen..

Haha, standard. Angrer som en hund neste morgen. Sitter å ser på Walking Dead atm, skal opp kl halv 8, blir å legge meg om 2-3 episoder kjenner jeg meg selv rett.. Og Ja jeg har planlagt å sove etter skolen i morgen, som om det blir å skje :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plan: Avbestille legetime

Realitet: Forsov meg!!!!!!!!! Jesus, telefonen stengte kl 14!

Plan: Drikke vann og melk (som vanlig)

Realitet: Drakk ikke bare EN, men TO brus. Fy skam seg.

Plan: Lage fremdriftsplan for trening

Realitet: Skrev sure kommentarer på blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min planlagte dag: 08.00 - reise i stallen ( gjøre alt stallarbeidet og ri vesla)

12.00 - reise på jobb og være der til seks

19.00 reise på jiu jitsu trening/mma

Realiteten hittils: kom meg ikke i stallen før klokka var nærmere halv ti pga en dust som hadde kjørt seg fast og sperret hele veien, jobb er jeg på vei til straks så vi får se hvordan den treninga går i kveld :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...