Gå til innhold

100 sukkerfrie dager, er du med?


Siv31

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Har snart 5 år som sukkerfri allerede. 7. mars 2008 var det slutt.

Bare hold ut, søtsuget mitt er helt borte. Kunne ikke tenkt meg verken snop eller brus lenger.

PS: Definisjonen min er lik AnetteK sin. I tillegg kuttet jeg all chips på samme dato.

"Skjult" sukker i mat er vanskeligere å unngå, men bakverk (kaker og kjeks også) spiser jeg ikke på grunn av glutenintoleranse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Skulle gjerne ha vært med men holdt i 12 dager som nyttårsforsett. Gikk på en bom i går. Da må jeg vente til 1/1-14. hehehe, neida. Jeg er alt for glad i freia melkesjokolade til at jeg klarer å kutte det helt ut, må bare tilpasse mengden til et fornuftig nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig repsons - me like!

Vil ikke stå for reglene, syntes man selv må finne det som fungere for en selv. Kan også f eks inkludere rom for 1 dag i uken hvor man kan kose se pittelitt, men bare pittelitt. Det viktige er at man selv opplever å endre dårlig vaner over lengre tid, og kanskje etter 100 dager ikke lenger har lyst på sukker?

Jeg tenker hvitt sukker i første omgang for min del, så får jeg evt jobbe med neste steg etter jeg klarer hovedmålet mitt. Dvs diverse søtningsmidler er ok om det er krise med tanke på cravings, men skal PRØVE å unngå dette mest mulig også.

Har så troa på at klarer man holde seg borte lenge nok forsvinner suget, nå må det testes ut en gang for allltid. Kastet sammen en 100-dagers nedtelling i word med litt motivasjon quotes, henger nå på kjøleskapet klar til avkrysning til utstilling for hele familien. The pressure is on.

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor dere vil straffe dere selv på denne måten :p

Jeg er omtrent null interessert i å i det hele tatt prøve å ligge unna godterier rett og slett fordi det skal være rom for det i min livsstil. Har det noe med test av deres egen viljestyrke? Om dere ikke klarer det, kommer dere til å føle dere mislykket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...