Gå til innhold

Newbie

Medlemmer
  • Innholdsteller

    44
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Sukkerfri fra før, men lykke til...cravingsen forsvinner faktisk fort!
  2. Jeg kjøper usaltede nøtter i gjennomsiktig pose som ligger ilag med frukt og grønt....ialle fall har de på spar.
  3. Min favoritt!!! 600g steinbitfilet eller annen fisk... 1,5dl yoghurt naturell / gresk yoghurt e.l. 1ss tandorikrydder 1ss kaldt vatn Legg fisk på et fat, bland resten og hell over...lat stå i en time. Steikes så i stekepanne, og serveres med poteter, ris eller salat.
  4. Tagtesse som du får kjøpt på helsekosten er myyyye bedre enn sukrin.. Den smaker som ekte sukker. men den er veldig konsentrert, så bruk mindre mengde.
  5. Ok, så mindre fett og mer trening er løsningen..? Men tror ikke jeg er noen 6 pack dame, sikkert mer 4 pack...har så kort mage/rygg...heheh om det har noe å si da...
  6. Kan ikke kalles helt fluff da men...mer som is/sorbet... Dilla på frosne bananbiter + litt mager kesam + en scoop banan protein pulver og litt hakket sjokolade. Kjør i miner til det blir jevnt og NYT!!
  7. Sikkert et utrolig teit spørsmål, men siden dere ikkje vet hvem jeg er så tør jeg spørre likevel....hehe Ser jo så mange utrolig flotte og veltrente kropper her inne, og man vil jo helst opp og frem dit engang selv... Men så er det slik at jeg synes selv at spesielt magen min er så...rar? Det er jo ingen mageruter enda altså... Men jeg har et "søkk" midt ned langs magen...og da ser det bare klumpete og rar ut..når det ikke er i ruter liksom... Er det bare fordi jeg rett og slett ikke har nok muskler enda? Eller...?
  8. Favoritter for tiden: Ta en banan | Mat til muskler Nuggetsene: The girl can eat | Mat til muskler Krydre hverdagen | Mat til muskler Jeg gjør som jeg vil jeg | Mat til muskler Dessert: Peanøttfudgekuler | Mat til muskler
  9. Jeg er litt småforelsket i Kristine Weber sine oppskrifter om dagen...hahaha...MYE gode tips der!! kriweb.no
  10. selv om jeg synes før bilde er horribelt skremmende!!! :0
  11. Tusen takk for svar, dere er jaggu GO å ha!!! <3 fitnessbloggen!
  12. Jeg har surfet rundt i jungelen av øvelser, og jeg er litt lost.. Jeg trenger å ha et noenlunde fast opplegg jeg kan gjøre hjemme et par, tre dager i uka...og vet liksom ikke hvor jeg skal starte. De fleste program er jo avhengig av et treningssenter på en måte... Og for tiden kommer jeg meg ikke dit, så vil gjerne starte hjemme...har enkle frivekter. Hvilke øvelser er smarte? Og hvor mange reps og sett? Målet er å bli generelt mye mer fit, ned i fettprosent, sprettrumpe og 6 pack....helst.. Jeg har to-tre økter med kardio i uka, og kostholdet er på plass vil jeg tro. (Ingen sukker,
  13. 2ss havregryn + litt vann...2 min i microen. Deretter mixes 1scoop peanøtt proteinpulver og en halv box cc i. Toppes med peanøtter...jammiiiii!! Bytt ut peanøttproteinen med vaniljeprotein og tilsett litt eplesylte og kanel...jammiiii2! Ellers så kan du blande en halv box cc + halv box mager kesam. Bland i litt sukkerfri jordbørsylte. Litt søtning og noen frø/nøtter...jammiiiii3
  14. Etter å ha prøvd xantall oppskrifter med alt fra linser til bønner...som smakte død by The way.. Så prøvde jeg denne! Og NAM...her snakker vi snadder!!! og denne er vel nokså sunn også vil jeg tro? Eneste er vel bananen som drar opp karb.innholdet...men var jo banansmaken som var lovely da! ambefales!!
×
×
  • Opprett ny...