Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

post-233-14440825617393_thumb.jpg

Det blir biff og grønnsaker til middag i dag (søtptet, gulrot, sellerirot og litt løk) :-D

(Har også laget 2 konfekt-typer og cookies..som kun jeg liker *mohahaha* pepperminteknapper, peanøttkonfekt og peanutbutter cookies. Men jeg prøvesmakte jo alt like etter å ha laget det, så nå har jeg ikke lyst på mere. Kan si at konfekten var en smule..mektig:whistling:. Men det har ikke vondt av å stå i kjøleskapet og vente til jula(var jo derfor jeg faktisk laget det)!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den så god ut, hvilken oppskrift bruker du?

40g kaseinprotein (jeg brukte über milk fra scietec med vanilje) + 2dl kaldt vann

200g jordbær, fryst og tint 30-40sek i microen som du smoother med en stavmikser

Blander alt og mikser med håndmikser/kjøkkenmaskin til du er fornøyd med konsistens og strl = server :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp drukket min "super-smoothie" :)

Fyller opp et stort glass med frossen frukt og bær (favoritten er banan/mango/ananas, persimmon, blåbær og jordbær). Legger en teskje chiafrø (evt linfrø) og et par ts gojibær i bløt i et par dl vann i 1/2 time mens frukten tiner litt. Blendes sammen med en scoop nøytralt proteinpulver, en dæsj kesam, en halv scoop vital greens og gjerne en halv ts acaipulver. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

100g bokhvete bløtlagt i 2dl vann (eller bruk bokhvetemel)

150g søtpotet (kokes og moses)

1 egg + 1eggehvitte

20g Scietec proteinpulver chocolate-coconut

bakepulver, kanel, kardemomme og pepperkakekrydder

- Alt blandes og stekes som pannekaker/lapper, smak til etter ønske!

[ATTACH]3500[/ATTACH]

Serveres med proteinfluff :D

post-154-14440825687517_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 kg klementinger. 1 kg, ja, om ikke litt mer. Og jeg kunne tatt de siste 5 lett som ingenting også, men sparer de til i morgen tidlig. Vurderte å skrifte på syndetråden, men leste nettopp artikkelen om å holde forkjølelsen unna. Så da rettferdiggjør jeg det hele med c-vitamindosen jeg har fått i meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...