Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

"Voldsom" var vel å overdrive en smule. Vanlig ville jeg kalt det ;) Jeg spiste 1 boks kesam og to skyr som første måltid (jeg har snudd døgnet, og spiste i 2-tiden i natt). Siste måltid bestod av 4 brødskiver og 2 gode posjoner med sukkerfri gele og litt melk. Jeg var visst sulten :p

Den virket bare så voldsom når jeg ikke fikk plass til alt i de største dype tallerkenene mine :D Men det er sant, selv med 2 ss oil som gir 200kcal Ender jeg ikke opp på mer enn 550 kcal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

naaaam:wub: disse SKAL prøves!

alt av mat jeg finnes her inne som jeg skal lage, så ender det alltid meg at jeg lager det og spiser det i tankene mine heller:unsure: Tar meg jo aldri tid:meh:

Skjønner hva du mener (at du IKKE lager det, regner jeg med? :p). I det siste har jeg tatt meg litt mer tid til slikt, og jeg liiiker det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]2676[/ATTACH]

Salat med:

-2 egg

-150 kg kalkunkjøtt

-Litt cheddar

-En dæsj dressing typ. 3 % fett

Nommenom!:D

Senere blir det biffsnadder!

I love PF :cool:

Hardcore!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste måltid vet jeg ikke om jeg tørr å legge ut beskrivelse av. Jeg ga kjæresten fritt spillerom, orka ikke tenke på mat (var på jobb når jeg bestilte mat..). Så det ble shepards pie. Jeg tør ikke tenke på hva det inneholdt totalt :p. Heldigvis er jeg ikke så storspist, så det ble nok greit:D. Mett ble jeg (av 2 pittesmå porsjoner:eek:) og nå er jeg klar for en ny arbeidsdag i morgen (egentlig ikke..men later som).

Natta:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste måltid vet jeg ikke om jeg tørr å legge ut beskrivelse av. Jeg ga kjæresten fritt spillerom, orka ikke tenke på mat (var på jobb når jeg bestilte mat..). Så det ble shepards pie. Jeg tør ikke tenke på hva det inneholdt totalt :p. Heldigvis er jeg ikke så storspist, så det ble nok greit:D. Mett ble jeg (av 2 pittesmå porsjoner:eek:) og nå er jeg klar for en ny arbeidsdag i morgen (egentlig ikke..men later som).

Natta:cool:

Mmm, det er en av mine favorittretter :D Har funnet en seriøst god irsk oppskrift på det :D Lurer på om det er det jeg skal ha i kveld.

Potetmos og kjøtt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld trodde jeg nesten det var mitt siste måltid noen sinne. Jeg prøvde ut PSMF for moro skyld i en uke; rett og slett bare for å se om det ga en effekt og for å se om jeg ville klare det. Noe jeg klarte! Skulle feire dette i går, da.

8 smultringer, kinderkalenderen min fra 1.-9. desember, 1 melkesjokoladenisse, fenalår, pepperkakedeig, en pose gullfisk-potetgull, en daim, en eske med smurfe-drops, godterikalender fra mamma 1.-9. desember og sikkert en del til jeg ikke husker.

Dette er i grunn ikke såå mye i forhold til hva jeg klarer å putte i meg, men det gjorde så vondt! Da jeg la meg, var jeg sikker på at det ikke kom noen ny dag. Tror magen og kroppen min fikk sjokk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld trodde jeg nesten det var mitt siste måltid noen sinne. Jeg prøvde ut PSMF for moro skyld i en uke; rett og slett bare for å se om det ga en effekt og for å se om jeg ville klare det. Noe jeg klarte! Skulle feire dette i går, da.

8 smultringer, kinderkalenderen min fra 1.-9. desember, 1 melkesjokoladenisse, fenalår, pepperkakedeig, en pose gullfisk-potetgull, en daim, en eske med smurfe-drops, godterikalender fra mamma 1.-9. desember og sikkert en del til jeg ikke husker.

Dette er i grunn ikke såå mye i forhold til hva jeg klarer å putte i meg, men det gjorde så vondt! Da jeg la meg, var jeg sikker på at det ikke kom noen ny dag. Tror magen og kroppen min fikk sjokk :D

Huff, jeg hadde akkurat samme opplevelse i natt selv. Smertene var så intense at det føltes som om magen revnet. Idag er jeg skikkelig oppblåst :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hadde vel et et såkalt lite måltid inatt: først spiste jeg mitt vanlige:

200g havregryn(grøt), 2 bokser mager kesam, 30g myo-protein, 400g jordbær,50g havrepuffs,1SS tran.

såååe.....1 time etterpå:

200g havregryn,2 chunk of protein bars, 1 boks kesam med 30g myo-protein, 50g havrepuffs, 2 epler......yummi :)

satser på lit ekstra trøkk på trening idag :) Spist er spist :D goood shit happens lisssm :) gotta love it! I aint affraid to show it.....im crazy and I know it ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...