Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 pizzabiter på hjemveien(rester fra julebordet), stoppa innom shell halveis og fylte opp ei candybøtte, som jeg spiste på 2.etappe hjem :whistling:viktig med niste....OOOOOOOG når jeg kom hjem, spiste jeg ei hel kake toppa med krem og oboy,som tidligere vist:p med en boks kesam blanda med 30gmyo-mocca og havrepuffs:)

Uten mat og drikke...duger osten ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 pizzabiter på hjemveien(rester fra julebordet), stoppa innom shell halveis og fylte opp ei candybøtte, som jeg spiste på 2.etappe hjem :whistling:viktig med niste....OOOOOOOG når jeg kom hjem, spiste jeg ei hel kake toppa med krem og oboy,som tidligere vist:p med en boks kesam blanda med 30gmyo-mocca og havrepuffs:)

Uten mat og drikke...duger osten ikke....

Hahaha.og JEG får dårlig samvittighet når jeg musespiser på en liten eventyrsjokoklade :p

vel, mitt siste måltid var meksikansk tomatsuppe med masse chili i.. og snart skal jeg på jobb og kjøpe klementiner og sharon til middag :D Omenomenom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.og JEG får dårlig samvittighet når jeg musespiser på en liten eventyrsjokoklade :p

vel, mitt siste måltid var meksikansk tomatsuppe med masse chili i.. og snart skal jeg på jobb og kjøpe klementiner og sharon til middag :D Omenomenom!

haha :) jeg sørger for at alle føler seg bedre iforhold vettu :p evnen til å få dårlig samvittighet, mista jeg for mange år sia:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[MmmmmMMM!

Mmmm, ja det så digg ut :D Lurer på om jeg må lage noe sånt en dag :D

Mitt siste måltid gidder jeg ikke å ta bilde av...

2,5 dl helmelk

1 boks vaniljekesam

150 gram fryste blåbær

50 gram jordbærproteinpulver :( ( liker ikke jordbærprotein, men venter på en bestilling ,gikk plutselig tomt )

4 ss rapsolje

50 gram havregryn

Oppi blendern med alt. Vent litt så spis med skje :D

Smakte ikke jordbærprotein heldigvis, men blåbær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens voldsomme frokost

300 gram CC

200 gram bringebær (fryst - tint)

Lots of fun light

2 ss oil4life

"Voldsom" var vel å overdrive en smule. Vanlig ville jeg kalt det ;) Jeg spiste 1 boks kesam og to skyr som første måltid (jeg har snudd døgnet, og spiste i 2-tiden i natt). Siste måltid bestod av 4 brødskiver og 2 gode posjoner med sukkerfri gele og litt melk. Jeg var visst sulten :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...