Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da må du a) ha veldig liten magesekk eller B) spise masse annet ved siden av eller ha veldig mye melk i.....suppa :p

Jukser litt ;) Blander i ett halvt beger CC og ett egg :p

Koker den som regel på vann :p

Mitt siste sunne måltid var forøvrig en type hjemmelaga gryterett av karbonadedeig, løk, purreløk, organo, hakkete tomater, tomatpure, villris og linser. Hadde litt kokosmelk oppi for å ikke få så markant tomatpuresmak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja hadde vel et et såkalt lite måltid inatt: først spiste jeg mitt vanlige:

200g havregryn(grøt), 2 bokser mager kesam, 30g myo-protein, 400g jordbær,50g havrepuffs,1SS tran.

såååe.....1 time etterpå:

200g havregryn,2 chunk of protein bars, 1 boks kesam med 30g myo-protein, 50g havrepuffs, 2 epler......yummi :)

satser på lit ekstra trøkk på trening idag :) Spist er spist :D goood shit happens lisssm :) gotta love it! I aint affraid to show it.....im crazy and I know it ;)

200g havregryn?! Det er jo helt sinnsykt! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

Er det noen som har en helt fantastisk oppskrift på kanelsnurrer? Elsker kanelsnurrer men hadde vært greit med en litt sunnere variant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Har du vært innom funksjonellmat.no?? kanskje det er noe oppskrifter der :)

Hva? Finnes det mer på internett enn fitnessbloggen?!:eek: Haha:rofl:

Nei faktisk ikke :p Har ikke tenkt tanken en gang :D Thanks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...