Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Merker enkelte her hadde ledd av mat porsjonene mine:whistling:

Du skulle sett meg for noen år siden da jeg gikk på syklisk ketogenisk diett. På carb-up-ene mine spiste jeg stort sett alt som ikke skrek når jeg bet i det. De får gangene jeg i det hele tatt turte å regne på det gikk jeg glatt over 10.000kcal på et døgn, og da spiste jeg mager mat :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skulle sett meg for noen år siden da jeg gikk på syklisk ketogenisk diett. På carb-up-ene mine spiste jeg stort sett alt som ikke skrek når jeg bet i det. De får gangene jeg i det hele tatt turte å regne på det gikk jeg glatt over 10.000kcal på et døgn, og da spiste jeg mager mat :D

10000 kcal med mager mat på en dag,er det mulig?:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10000 kcal med mager mat på en dag,er det mulig?:rofl:

Snu litt på spørsmålet ditt og prøv: 9000kcal fra karbohydrater på en dag? Er det mulig?

Og ja...men begynte å hate karbohydrater ganske fort :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snu litt på spørsmålet ditt og prøv: 9000kcal fra karbohydrater på en dag? Er det mulig?

Og ja...men begynte å hate karbohydrater ganske fort :p

Hehe, eventuelt det ja, men virka litt mer logisk da.

Ja det tror jeg på, og for min del får jeg vondt i magen bare av å tenke på det ><

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett? :)

Må være ærlig her og si at jeg kasta inn håndkleet etter tre sånne i går :blush: Fy faen de var mye mer mettende enn det jeg huska! Hadde planlagt å spise fire/fem og ha et par til lunsj i dag men etter tre stykker så var jeg helt ferdig! Heldigvis inneholder tre sånne ca 1200 kcal så bikka såvidt over det jeg skulle :)

..og Therese, sett et par av måltidene dine og.. damn! :confused::thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frokost kl 17 etter en BRA beinøkt!

Brokkoli, aubergine, paprika, løk, hvitløk og en boks tunfisk + 3egg + 150g ost -> inn i ovnen på 200grader i 20min

[ATTACH]4223[/ATTACH]

mmh, ost <3

var vel også noe spinat der, eller er det noe annet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...