Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fortell meg hvordan ?? :D

Så enkelt som å blande proteinpulver med litt vann (skal bli Tykk konsistens) + stevia og sukrin.

Også tar du masse fryste bær ( fra en pose som heter smoothie mix med banan,bringebær og blåbær.

Blandes VELDIG godt med en skje før du blander inn kakaonibs! Grisegodt og så enkelt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, de søtpotetene så gode ut! Har du gjort noe spesielt med dem? De så liksom så ekstra gode ut :p

Jeg vasker den og skjærer den i skiver (med skall). Så vender jeg den i olivenolje og har på kanel, salt, pepper og litt kajennepepper. Steker på 225grader i en halvtimes tid (snur dem etter ca et kvarter). De er ferdige når de er gyldne i kanten og litt sprø (viktig å passe på at de ikke blir brent, for det kan skje fort). Anbefales å prøve! Det er knallgodt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker den og skjærer den i skiver (med skall). Så vender jeg den i olivenolje og har på kanel, salt, pepper og litt kajennepepper. Steker på 225grader i en halvtimes tid (snur dem etter ca et kvarter). De er ferdige når de er gyldne i kanten og litt sprø (viktig å passe på at de ikke blir brent, for det kan skje fort). Anbefales å prøve! Det er knallgodt :)

Oi, det hørtes ut som en spennende kombinasjon! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvelds: Startet med en speltlompe med kesam, sukrin og bringebær.. Så ble det en liten kokosbolle(Les: de største de har på bensinstasjoner), før jeg måtte ha en speltlompe til. Man blir jammen hol av å lese til eksamen.. Lurer på om jeg må ha en til før jeg tar kvelden ;)

Speltlomper blir man aldri mett av :p I hvertfall ikke jeg.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...