Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Strimlet svinekjøtt ble kasta rett i båset... gått på psmf en stund å en liten bit av fett i kjøttet så var jeg ferdig.:p Nok er nok, nå er jeg kvalm og lei. Ble erstatta med en god eggehvite omelett med brokkoli, babymais, hvitløk og cherrytomater. Dessert ble

en appelsinskyr med gresskarkjerner.

Annonse

Skrevet
  "Andrea Rostad Halsan skrev:
[ATTACH]11036[/ATTACH]

Halv kg grønnsaker, halv boks cc og 200g sei. Da holder jeg meg nok mett en liten time :)

Det så godt ut og må prøves ut her i gården :) Har jo alle ingrediensene i frys/kjøl:)

Skrevet

Syk = trøstespising. (Men av den relativt sunne typen altså)post-2233-14440833287304_thumb.jpg

"Sjokoladerøre". (ja det ser ikke spesielt digg ut - men det smaker DØDSgodt!)

Egentlig er det cookie deig for sunne cookies - men jeg har verdens dårligste stekeovn. Så når jeg prøver å steke noe blir det bare seigt og tørt. Men røren funker som bare det! ;)

Annonse

Skrevet
  "Eyila skrev:
Syk = trøstespising. (Men av den relativt sunne typen altså)[ATTACH=full]11156[/ATTACH]

"Sjokoladerøre". (ja det ser ikke spesielt digg ut - men det smaker DØDSgodt!)

Egentlig er det cookie deig for sunne cookies - men jeg har verdens dårligste stekeovn. Så når jeg prøver å steke noe blir det bare seigt og tørt. Men røren funker som bare det! ;)

Ååå, hva er oppskriften? :)

Skrevet
  "martemor skrev:
Ååå, hva er oppskriften? :)

Det varierer litt, men denne gangen ble det slik:

25g smør (smeltets)

20g sukrinmelis

1ts sukrin

3-4 dråper stevia vanilla cream

1egg

3-4 ts kakao

25g mandelmel

1ss yacon sirup

1/2 scoop proteinpulver med sjokoladesmak (jeg brukte star nutritions whey-80)

2ss mager kesam (har også brukt cottage cheese og det funker også)

Og hvis jeg virkelig skal kose meg smelter jeg 20g mørk sjokolade(80%) og rører inn..

mumsmums :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...