Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

laks er vistnok den eneste fisken man kan spise rett fra sjøen uten at den har vært fryst. Godt er det i alle fall. og på hamar er det jo 10kr biten, så er vel litt og spare på og lære det seg selv:) Mye biter som ikke er gode og av de som man får kjøpt imo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har aldri prøvd sushi, men jeg har liksom ikke turt å prøve siden det ofte inneholder laks :)sick:). Er jeg på resturant, så føler jeg det blir litt som å be om cheeseburger uten ost...

Kan jo f.eks bestille maki med alt mulig annet? du får jo vegetarvarianter også om du ikke vil ha fisk i det hele tatt. sushi er uansett veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig at du hoster opp oppskrifta på det brødet etterhvert..?? :whistling:

2 egg

3 eggehviter

4 scoops Bakepro

3 scoops Mandel mel

3 scoops kruskakli

1 ss Hvitløkspulver

1 ss oregano

ca 3 dl vann

Stekes i ovnen på 175 grader til det er gylent brunt, i min ovn er det ca 15 min.

Then enjoy! ;)

Om man synes det blir litt tørt er det bare å bruke litt kesam eller cc for å få litt mer fuktighet i deigen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag:

post-643-14440832837869_thumb.jpg

Kyllingburgere fra igår (krydra med koriander, chili, lime, hvitløk og ingefær), spinat, yoghurt/kesam med koriander og sitronsaft og miracle noodles med totalt malplassert ketchup.

Desseeeert :) :

post-643-14440832838218_thumb.jpg

Kremrester satt i fryseren med et par dråper Steiva Lemon Drop, First Price-müsli, kanel og sukrin. Og ja, jeg hadde plass til det i kaloribudsjettet mitt! DIGG. Edit: Woops, glemte jo jordbæra jeg skulle ha på? Ååh. Skuff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...