Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

klarer aldri å bestemme meg for hva jeg skal spise jeg..kveldsen ble en halv skål havregrøt, ca 100 g kylling med agurk og gullerot, et halvt eple og bittelitt eggefluff :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt tips til dere på PF. På lowcarb dager kan du feks kjøre dette til middag. Tar maks 10 min å lage, og smaker ok.

Stek en pk svinestrimler (ca 350g)

5 egg lages til omelett med spinat.

Bland inn en kuttet paprika og chilli.

Stek alt på plate.

Ca 100g protein, 50g fett og 10g carb. Approx 1000 kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tid for fredagskos :) (litt eksperimentering med rester jeg hadde i skap og skuffer fra uken :thumbsup: ); vaniljeskyr, skyr naturell, bananbiter, litt kakaopulver/ og 70% sjokoladebiter, knuste macadamia- og cashewnøtter. Søtet litt ekstra med sukrin. Svosj, inn i frysen en halv times tid og vips : deilig "is" :) Bringebær og mer nøtter for å toppe herligheten:blush:

Søtsuget stillet......................for nå!:Dpost-1830-14440836461936_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjokolade pudding, NAM, men har desverre ikke bilde da. Men lå fire gelatinplater i bløt i noen minutter, tok de opp av vannet og smeltet de med 3-4 spiseskjeer kokende vann. Stivpisket 3 eggehviter med 3-4 spiseskjeer sukrin, og helte gelatinplatene oppi mens jeg pisket..tilsatte deretter ca 15 g kakopulver og satt i kjøleskapet..Må prøves, NAM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjokolade pudding, NAM, men har desverre ikke bilde da. Men lå fire gelatinplater i bløt i noen minutter, tok de opp av vannet og smeltet de med 3-4 spiseskjeer kokende vann. Stivpisket 3 eggehviter med 3-4 spiseskjeer sukrin, og helte gelatinplatene oppi mens jeg pisket..tilsatte deretter ca 15 g kakopulver og satt i kjøleskapet..Må prøves, NAM

Håper bilde kommer snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der så utrolig fristende ut:):thumbsup: Er det fisk? (hovedingrediensen)

Ja, er drit billig, seifilet fra firstprice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...