Gå til innhold

Hva synes dere gutter (og kritiske jenter) er fint/sexy/pent på jenter?


melis1988

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest en tråd her inne om hva som tydeligvis IKKE kler jenter, satt jeg med haka nedpå knærne. Virka rett og slett som at vi jenter må gå nakne for å være pene (og det har ikke jeg lyst til)! Så jeg ønsker meg en tråd som forteller hva dere faktisk LIKER at jenter går med (y) Shout out!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så dette er et merkelig spørsmål, men spørsmål om hva som IKKE kler jenter er greit? Høres ut som et fint forum isåfall. Jeg er bare nysgjerrig på hva gutta liker å se jentene i. Prøver ikke å løse verdensproblemer heller :happy:

jeg tror ikke de heller liker å se alle i det samme nettop fordi alle kler ikke det samme. Og det å finne ut hva man kler er langt fra å løse verdensproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den forrige tråden ble det spyttet ut bl.a at jenter i gummistøvler var turnoff, piercings var bæææd, stroppeløse kjoler var visst ikke noe fint og skulle en jente vise seg offentlig i en stor genser så var det no go. Ikke ETT ord om hva folk synes vi kler! Er ikke det greit å vite da? :cautious:

enig at å fokusere på det negative er verre enn omvendt, men synsing er smakssak og du finner ingen fasit, du blir aldri trygg på at alle gutter skal like det du går med. Du kan ikke tilfredstille alle, men du kan tilfredstille din egen selvfølelse ved å kle deg slik du liker å se deg selv. Om du liker det er det stor sannsynlighet for at noen andre også gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:eek:

Er du sikker? o_O

Haha, selvfølgelig så tenner gutter på jenter som har gjennomsiktige kler osv...

Men IMO, så ville jeg heller gått etter ei jente som har sin egen stil og ikke kler seg som hun skal selge seg på gatehjørnet.

Jenter som har på så trange bukser at dvs kjønnsdeler kommer frem er mer attraktivt enn ei jente som har en hettegenser og joggebukse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah!! Leita etter en positiv tråd men fant ikke, derfor laga jeg en egen! Men ty for det, da trenger vi ikke fler :oops:

Ikke alltid like lett å finne fram blant alle trådene. Du er ikke den første og blir ikke den siste som lager en ny tråd om noe som har blitt nevnt før (gjerne mange ganger) :lol:

Nei foretrekker denne tråden laaaangt forran de daglige PSMF trådene:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...