Gå til innhold

Hva synes dere gutter (og kritiske jenter) er fint/sexy/pent på jenter?


melis1988

Anbefalte innlegg

Heidi Vuorela :love: Eineste eg kommer på som er direkte "usexy" er one piece.... Alt anna går, kommer mye ann på jenta :)

Oh yeah! that fuckings onepiece! let all the onepieces burn!:p

-------------------------------------

Syns det meste kan være bra på ei dame så lenge hu har det på med bra selvtillit. Litt selvkritisk må man jo være, ha på reine klær:p. Litt baggy bukser er kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holy Crapppppppppp!!! :D Truuu hvor hen hu finner buksene sine??

Haha gudene vet! Blir vel tights da? :p Men dette må vel være...assa.. Her må det være noe gener ute å tur? Går det ann å trene seg til dette?!

Legger ved nå, er ikke på jobb lenger ^^

[ATTACH]64025[/ATTACH]

[ATTACH]64026[/ATTACH]

Thundethighs OG DatAss :rolleyes:

post-2314-14440893965184_thumb.jpg

post-2314-1444089396562_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha gudene vet! Blir vel tights da? :p Men dette må vel være...assa.. Her må det være noe gener ute å tur? Går det ann å trene seg til dette?!

Legger ved nå, er ikke på jobb lenger ^^

[ATTACH]64025[/ATTACH]

[ATTACH]64026[/ATTACH]

Thundethighs OG DatAss :rolleyes:

Genetisk or not.. jeg LIKER det :D - på gymmet i morra jah :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter kan være pene i så mye, dem. Mye har med selvtilliten å gjøre. En pen jeans, skjørt, tights, hotpants, joggebukse, bluse, topp, hettegenser, you name it. Smilende, sprudlene jenter syns jeg er nydelige i joggebukser og hettegenser som i jeans, skjørt og slikt.

Gleder meg til sommeren kjenner jeg. Årrrh, det er så mange søte jenter der ute. Vær dere selv, gå kledd som dere vil og ha troen på dere selv - ingenting er mer sexy og sjarmerende enn det. ;)

Det synes jeg var skikkelig nusselig sagt! :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Wild Vegan over her liker jeg isdronninger !

Et eksempel:Okei, kanskje ikke akkurat det samme :p

post-4524-14440893970638_thumb.jpg

Ellers synes jeg at jenter kledd i tatoveringer er no av det fineste som finnes ! Også piercinger er veldig pent. Men da må det være noe annet enn i navlen og tunga som de fleste 14 år gamle jenter har :p

post-4524-14440893972539_thumb.jpg

Generelt "suicide girls" er pent. Jenter som skiller seg ut fra folkemengden og som ikke ser ut som den typiske reklamedama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Wild Vegan over her liker jeg isdronninger !

Et eksempel:Okei, kanskje ikke akkurat det samme :p

[ATTACH=full]64033[/ATTACH]

Ellers synes jeg at jenter kledd i tatoveringer er no av det fineste som finnes ! Også piercinger er veldig pent. Men da må det være noe annet enn i navlen og tunga som de fleste 14 år gamle jenter har :p

[ATTACH=full]64036[/ATTACH]

Generelt "suicide girls" er pent. Jenter som skiller seg ut fra folkemengden og som ikke ser ut som den typiske reklamedama.

Ah, kult med SG i 'norsk' kofte...

Fortrekker Burning Angel (litt mer hardcore)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig sant! Når alt kommer til alt så vil vi jo bare se hverandre nakne uansett så tøyet er ikke så veldig viktig. ;)

Igjen, så er hva du velger å ta på deg reklektert

av personligheten din så DERFOR betyr det litt... :happy:

Jeg er utrolig glad i den "Gud så deilig jeg er" stilen. Om det er i treningstøy, ullgenser, bikini eller freakin nerdespill utstyr :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha gudene vet! Blir vel tights da? :p Men dette må vel være...assa.. Her må det være noe gener ute å tur? Går det ann å trene seg til dette?!

Legger ved nå, er ikke på jobb lenger ^^

[ATTACH]64025[/ATTACH]

[ATTACH]64026[/ATTACH]

Thundethighs OG DatAss :rolleyes:

dat ass!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...