Gå til innhold

Hva synes dere gutter (og kritiske jenter) er fint/sexy/pent på jenter?


melis1988

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elsker baggy topper! Brutter'n er fotballavhengi og til bursdagen min for to tre år siden fikk jeg er svær Chelsea skjorte. Kunne vært hvilket som helst lag den skjorta var fra, så lenge den er stooor!

Ellers er shorts fint, joggebukser fint, olabukser fint, tights fint.. Jepp.. det meste er fint må jeg si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thights på jenter er bra!=) stirre på gluteus maximus mellom settene ;p hva folk gå med angår ikke meg, greit noe ser helt jævli ut. Får meg bare en jævli go latter enn å irritere meg over det. Fins heller andre ting å irritere seg over som kjøringen til folk.... Folk kan ikke komme til skade av en jente som går i noe som ligner en potetsekk=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer(sleeves på jenter, hello!), jenter med pent hår(telles det? haha) jenter i høye hæler med trente bein, jenter som tørr å kle seg etter fasongen.

Og jenter med pene smil, jeg føler det mangler her:p Eller ødelegger jeg deres drømmer om jenter i hotpants og tigts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...