Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver en sak om rumpa - og lurer på hva dere mener er den beste rumpeøvelsen? Trenger ingen svar basert på forskning - bare deres egen mening. Jeg kommer ikke til å henge ut (haha) eller bruke noen som eksempler på hva som ikke stemmer. Vil bare ha folkets mening :-)

Skrevet

Hmm...de jeg kjenner best må kanskje være dype knebøy og benpress hvor du har tung vekt og slipper vekta så laaaaangt ned du kan uten at du faktisk slipper den ned igjen, if you understand:p da strekker det godt bak.

Skrevet

personlig kan jeg anbefale sykling (eventuelt gå mens man triller sykkelen) i SICK bratte og lange bakker flere timer en uke i strekk. haha.. Rumpa mi hadde sprett som ALDRI før etter Viking tour. Men utenom det så er ikke utfall å forakte ;)

Gjest Widding
Skrevet

1fots beinpress, 1fots knebøy og strake mark.. bler ganske støl av frontbøy og ser mange vektløftere har nice booty, så muligens frontbøy og :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...