Aurelius Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 har bøtta neppå et par sånner briochekake faktisk! MYE carbs men faktisk overraskende lite fett, så har faktisk fått den til å passe inn i budsjettet ved et par anledninger etter trening Brioche... med lite fett? Wtf?:$ hvordan går det an? miaheart, FatUnicorn og Ojive 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FatUnicorn Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 En ting er å skrive alt godt man har spist... Men det er noe helt annet å kalle det for synd. Så derfor har jeg kommet fram til at denne tråden er helt skadet. Det virker som at de fleste som skriver her har et litt skrudd syn på mat. Jeg liker ikke. (Selv om jeg også har skrevet her.) Lena Ludvigsen, melis1988, Inger-Lise og 16 andre 19 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 En ting er å skrive alt godt man har spist... Men det er noe helt annet å kalle det for synd. Så derfor har jeg kommet fram til at denne tråden er helt skadet. Det virker som at de fleste som skriver her har et litt skrudd syn på mat. Jeg liker ikke. (Selv om jeg også har skrevet her.) misforstå meg rett: jeg drepte halve brownies kaka, to skål med vaniljeis og pose chips and fucking LOVED it. (ble litt for mye volum dog, men DET er en annen sak lol) playfair90 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AaAaAa Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 ahhh det hørtes nydelig ut! har selv brukt hapå oppå nystekte ciabatta. nam nam:) Det er skikkelig digg playfair90 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 sikkert spist opp mot 2500kcal i dag alt for mye, uff. (men da går 92.5kg LETT opp i morgen!) hvorfor er 2500 så alt for mye? D er jo ikke særlig overskudd i d hele tatt.. kan neppe kalles "overspising" AaAaAa og Afterall 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 hvorfor er 2500 så alt for mye? D er jo ikke særlig overskudd i d hele tatt.. kan neppe kalles "overspising" For meg, som ikke er veldig høy, så blir rundt 2500kalorier en del (: - og om det ikke er det, så føles det ut som om det er alt for mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 For meg, som ikke er veldig høy, så blir rundt 2500kalorier en del (: - og om det ikke er det, så føles det ut som om det er alt for mye. Hmm.. Prøv å tenk på følgende; la oss si at 1500 er ca behovet ditt uten trening. Om du ikke har trent ligger du maks 1000 i overskudd. En kilo fett krever ca 7000 kcal i overskudd.. Så du har MAKS gått opp 1/7 kilo! Dette er veldig teoretisk for hele overskuddet lagres sjeldent som fett.. Om du i tillegg har rørt litt på deg så er d snakk om enda mindre overskudd enn disse 1000 playfair90 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 02-snapper - jeg trente i går, så det er ikke så forferdelig at jeg spiste ca 2500kcal, men som sagt, så føles det mye, og for meg kategoriseres det som synding. (: Jeg bruker overskuddet til å perse i mark og benk senere i dag, så jeg skal nok overleve! (men det hjelper faktisk at det er maks 1/7kilo jeg har lagt på meg, haha) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grether Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 3 atkins, 2 questbars og litt yoghurtnøtter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole-Mats Moskvil Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Cola til frokost hver dag, øl hver dag (fire kroner flaska må utnyttes), høy karbo lav prot til de fleste måltider. Og jeg har ikke halvdårlig samvittiget engang +1 på føniksringen, ta en chill pill da folkens Krembolle, Pangaea, FatUnicorn og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KevinJames Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 PS: wannabefilosofisk innlegg i morgen timene! Ja måten vi behandler oss selv på under og etter(?) enn "utskeielse" er nok mye mer usunt enn selve akten. Syns også ordet syndetråd kunne vært byttet ut med kosestund, og uvaner med vaner - for å ta et eksempel. ThereseHag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prins_eline Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 For meg, som ikke er veldig høy, så blir rundt 2500kalorier en del - og om det ikke er det, så føles det ut som om det er alt for mye. Jeg er 159 og spiser lett 3000 kalorier om dagen, og jeg er undervektig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stingi Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ingen mat er en synd i moderate mengder! Spiser candy ca hver dag jeg, bare får det til å passe inn. Make it fit and eat that shit! Chrsyre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliise Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Heile 70 gram melkesjokolade med toppris i går!! Crazy :-P Og 2 store glass pepsi max :-D Chrsyre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LumpySpace Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hadde bursdag i går, så da ble det en big mac-meny til frokost, enda en burger til middag og en kartong Ben & Jerrys til kvelds. I regret nothing! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg er 159 og spiser lett 3000 kalorier om dagen, og jeg er undervektig. Men jeg er ikke undervektig og skal ikke ligge på 2500kcal dagen. (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playfair90 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Brioche... med lite fett? Wtf?:$ hvordan går det an? pleier å se dem på kiwi spesielt ved kassen faktisk! vet at eurospar også har om du vil sjekke ut. fikk sjokk når jeg leste innholdsfortegnelsen selv, men er en ganske "lett" bakst så kan skjønne hvorfor den inneholder lite fett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvikkjente93 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 En ting er å skrive alt godt man har spist... Men det er noe helt annet å kalle det for synd. Så derfor har jeg kommet fram til at denne tråden er helt skadet. Det virker som at de fleste som skriver her har et litt skrudd syn på mat. Jeg liker ikke. (Selv om jeg også har skrevet her.) Enig. Noen her har et forskrudd syn på mat. At noen synes det er villt å spise litt sjokolade og drikke noen glass pepsi max en dag, synes jeg er spesielt. Det er ikke krise å spise noen ekstra kalorier, og det er heller ikke krise å spise et kakestykke. Frukt eller heller ikke SYND. Heller ikke en kopp lettkakao. Og nei, heller ikke litt gresk yoghurt. Selv om du spiser en vaffel betyr det heller ikke at du har ødelagt alt av trening. Og hvorfor er en is på 74 kalorier en synd? Virker som om noen her synes det å spise i det hele tatt er en synd i seg selv. FitFish, 02-snapper, Afterall og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playfair90 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Enig. Noen her har et forskrudd syn på mat. At noen synes det er villt å spise litt sjokolade og drikke noen glass pepsi max en dag, synes jeg er spesielt. Det er ikke krise å spise noen ekstra kalorier, og det er heller ikke krise å spise et kakestykke. Frukt eller heller ikke SYND. Heller ikke en kopp lettkakao. Og nei, heller ikke litt gresk yoghurt. Selv om du spiser en vaffel betyr det heller ikke at du har ødelagt alt av trening. Og hvorfor er en is på 74 kalorier en synd? Virker som om noen her synes det å spise i det hele tatt er en synd i seg selv. sant det du sier at mange har et forskrudd syn på mat osv. Men ikke ta alt så dødelig seriøst heller da. Dette er like mye en tråd hvor folk sier "seeee alt driten jeg har spist, men jeg er fortsatt sunn fordi jeg ellers spiser sunt!" Hvordan folk takler sine egne spisedager for være opp til dem, såfremst det ikke er en spiseforstyrrelse M. B. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strike Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Den store syndetråden = The eating disorder confession room! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.