Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er spisedag i dag, men nå er jeg så mett at det er vanskelig å puste!

Jaja, det er ikke hverdag og det er lenge siden jeg har gått så langt.

Oppsummering av middag + synding

2 tacolefser med masse digg og vanlig kjøttdeig (var på besøk...)

Når jeg kom hjem ble det kooos (litt for mye):

1 proteinrull med cc, kesam, syltetøy og pb2 peanøttsmør

Kyllingklubb

3 speltlomper med smør, sukrin og kanel, kyllingost og skinke

2 husman med ost (norvegia) og skinke

Fløteis. Her vet jeg ikke hvor mye det ble. Stod med spiseskeia og spiste rett fra boksen, ikke halve boksen men gikk med ganske mye.

Tok is inne i en speltlompe også, ikke verst :) Tress-is btw. Love it! Jammen ikke hver dag jeg gomler is og når jeg først gjør det så gjøre jeg det skikkelig.

Proteinbar

Dårlig samvittighet? JAAA.

Men er det nødvendig. NEI.

var jo ikke såå gale egentlig :p er jo bare sunne ting (is er jo ikke det verste heller :p) tenk, du kunne heller ha hevet i deg masse grandis, kebab og smågodt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaffa...av alle ting? Æsj:p

Uansett skal vi se her

1 snickers

1 japp

Uante mengder av Tante sin kvæfjordkake

Oreokake

Sjokolademoussekake

Banansplit

Pølse og chips

Softis

Her er det egentlig bare å faste fram til mandag!

hah, enig, jaffa kjeks er jo dritt dårlig :p Men mye godt du har fått i deg i dag, hehe :D liker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer jo litt an på hva man definerer som synding og da. Om det er kalorioverskudd eller drittmat.

hva mener du med det? Grei ut.

I mitt tilfelle så er mat, på en eller annen måte, veldig psykisk. En av de verste dagene kan f eks se ca sånn ut:

  • 1 stor dolly-pizza
  • 400g kjøttdeig
  • 6 pitabrød
  • 5 skillingsboller
  • 3 skoleboller
  • 2 store sjokoladeplater
  • 1 stor milkshake
  • 4,5l brus
  • 1kg smågodt

Det som er rart er at jeg trenger veldig lite mat for å bli mett, men kan spise uendelige mengder om jeg ønsker det. Venner vil nesten ikke ha meg med på fellesmåltid da de er vant med at 400g kjøttdeig holder til taco for 3 personer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
I mitt tilfelle så er mat, på en eller annen måte, veldig psykisk. En av de verste dagene kan f eks se ca sånn ut:

  • 1 stor dolly-pizza
  • 400g kjøttdeig
  • 6 pitabrød
  • 5 skillingsboller
  • 3 skoleboller
  • 2 store sjokoladeplater
  • 1 stor milkshake
  • 4,5l brus
  • 1kg smågodt

Det som er rart er at jeg trenger veldig lite mat for å bli mett, men kan spise uendelige mengder om jeg ønsker det. Venner vil nesten ikke ha meg med på fellesmåltid da de er vant med at 400g kjøttdeig holder til taco for 3 personer..

400g på 3personer? Er de gal? funker helt greit til 1 pers! Da blir magen litt fylt jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt tilfelle så er mat, på en eller annen måte, veldig psykisk. En av de verste dagene kan f eks se ca sånn ut:

  • 1 stor dolly-pizza
  • 400g kjøttdeig
  • 6 pitabrød
  • 5 skillingsboller
  • 3 skoleboller
  • 2 store sjokoladeplater
  • 1 stor milkshake
  • 4,5l brus
  • 1kg smågodt

Det som er rart er at jeg trenger veldig lite mat for å bli mett, men kan spise uendelige mengder om jeg ønsker det. Venner vil nesten ikke ha meg med på fellesmåltid da de er vant med at 400g kjøttdeig holder til taco for 3 personer..

Kan vel ikke sammenlikne mine matmengder med dine, men kjenner meg veldig igjen i at jeg kan bli mett på lite, men spise ekstremt mye hvis jeg vil.Rart det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt tilfelle så er mat, på en eller annen måte, veldig psykisk. En av de verste dagene kan f eks se ca sånn ut:

  • 1 stor dolly-pizza
  • 400g kjøttdeig
  • 6 pitabrød
  • 5 skillingsboller
  • 3 skoleboller
  • 2 store sjokoladeplater
  • 1 stor milkshake
  • 4,5l brus
  • 1kg smågodt

Det som er rart er at jeg trenger veldig lite mat for å bli mett, men kan spise uendelige mengder om jeg ønsker det. Venner vil nesten ikke ha meg med på fellesmåltid da de er vant med at 400g kjøttdeig holder til taco for 3 personer..

400g på 3personer? Er de gal? funker helt greit til 1 pers! Da blir magen litt fylt jo!

400g til ÉN person?! Do you guys even lift..? Trenger minst det dobbelte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt tilfelle så er mat, på en eller annen måte, veldig psykisk. En av de verste dagene kan f eks se ca sånn ut:

  • 1 stor dolly-pizza
  • 400g kjøttdeig
  • 6 pitabrød
  • 5 skillingsboller
  • 3 skoleboller
  • 2 store sjokoladeplater
  • 1 stor milkshake
  • 4,5l brus
  • 1kg smågodt

Det som er rart er at jeg trenger veldig lite mat for å bli mett, men kan spise uendelige mengder om jeg ønsker det. Venner vil nesten ikke ha meg med på fellesmåltid da de er vant med at 400g kjøttdeig holder til taco for 3 personer..

kjenner meg igjen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo ikke såå gale egentlig :p er jo bare sunne ting (is er jo ikke det verste heller :p) tenk, du kunne heller ha hevet i deg masse grandis, kebab og smågodt :D

Tusen takk! Det var en veldig god kommentar. Is er vel ikke så ille, bare masse sukker. Men som sagt, ikke hver dag!

Dessuten så tror jeg det gjorde kroppen veldig godt, for jeg har aldri hatt så flat mage som i dagtidlig, jeg skymta tendenser til muskler. Nais :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Det var en veldig god kommentar. Is er vel ikke så ille, bare masse sukker. Men som sagt, ikke hver dag!

Dessuten så tror jeg det gjorde kroppen veldig godt, for jeg har aldri hatt så flat mage som i dagtidlig, jeg skymta tendenser til muskler. Nais :thumbsup:

jeg velger nesten alltid is om jeg skal være usunn, kan jo spise endel mer av det enn f. esk sjokolade for samme mengde kalorier, er jo like godt og :p Og tror kroppen bare har godt av en skikkelig påfylling av og til, gir bare ekstra energi på trening, og så lenge man trener, ligger man jo faktisk ikke på seg :p:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...