Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Spiste quesadillas på en restaurant i dag, var en del ost og guacamole, men jeg kunne ikke dy meg. Ble litt sunn lørdagskos nå nettopp, men den sjokolade- og peanøttrøra jeg lagde var så god og mektig at det nesten føles syndig! (Men bare nesten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mitt tilfelle så er mat, på en eller annen måte, veldig psykisk. En av de verste dagene kan f eks se ca sånn ut:

  • 1 stor dolly-pizza
  • 400g kjøttdeig
  • 6 pitabrød
  • 5 skillingsboller
  • 3 skoleboller
  • 2 store sjokoladeplater
  • 1 stor milkshake
  • 4,5l brus
  • 1kg smågodt

Det som er rart er at jeg trenger veldig lite mat for å bli mett, men kan spise uendelige mengder om jeg ønsker det. Venner vil nesten ikke ha meg med på fellesmåltid da de er vant med at 400g kjøttdeig holder til taco for 3 personer..

Jeg eter lett 400 g karbonadedeig aleine.. og har GOD plass til mer ca 10 min etterpå! :thumbsup: smågodtet, bollene, og ja alt unntatt all brusen og milkshaken sku jeg klart! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eter lett 400 g karbonadedeig aleine.. og har GOD plass til mer ca 10 min etterpå! :thumbsup: smågodtet, bollene, og ja alt unntatt all brusen og milkshaken sku jeg klart! :D

En pakke karbonadedeig må det jo være:blush: Kan til nød dele en pakke om jeg har myyyye annet tilbehør/noe som metter ved siden av.

Blir alltid så overrasket over damene her, som alltid spiser 150 gram karbonadedeig. HUNDREOGFEMTIGRAM! For det først bare er det erting, nært å vifte med kjøttet foran nesen, og for det andre, hvordan får man det til å gå opp når en pakke er 400 gram?:p

Ble ett stykke bløtkake og en liten bolle spagetti i dag da. + en softis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En pakke karbonadedeig må det jo være:blush: Kan til nød dele en pakke om jeg har myyyye annet tilbehør/noe som metter ved siden av.

Blir alltid så overrasket over damene her, som alltid spiser 150 gram karbonadedeig. HUNDREOGFEMTIGRAM! For det først bare er det erting, nært å vifte med kjøttet foran nesen, og for det andre, hvordan får man det til å gå opp når en pakke er 400 gram?:p

Ble ett stykke bløtkake og en liten bolle spagetti i dag da. + en softis.

Når jeg kjøper karbonadedeig i sverige måler jeg opp hver pakke til 150 g og fryser.. så skal jeg være helt nazi på inntaket tar jeg 1 pose.. og ellers 2 poser :D - Men har jeg ett stort måltid for dagen, så klasker jeg på med det meste :D :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå dro kjæresten etter å ha vært på besøk i under et døgn, og jeg får ikke se han igjen på en måned. Så idag er den store trøstespisedagen. Men det som er verst er at treningssenteret er åpent i to timer til, så jeg har i teorien god tid til å dra dit. Istedet velger jeg å sitte i sofaen og gomle potetgull (som jeg egentlig ikke er så glad i engang).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå dro kjæresten etter å ha vært på besøk i under et døgn, og jeg får ikke se han igjen på en måned. Så idag er den store trøstespisedagen. Men det som er verst er at treningssenteret er åpent i to timer til, så jeg har i teorien god tid til å dra dit. Istedet velger jeg å sitte i sofaen og gomle potetgull (som jeg egentlig ikke er så glad i engang).

det er fult lov <3 du vet, det er to karer som alltid ALLTID er der for deg også; mr. Ben&Jerry.

jeg lover, de er ganske gode til å trøste de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er fult lov <3 du vet, det er to karer som alltid ALLTID er der for deg også; mr. Ben&Jerry.

jeg lover, de er ganske gode til å trøste de også.

Apropos B&J; er det bare jeg som synes at en boks er alldeles for lite?

Første gangen jeg spiste B&J, så tenkte jeg; omg, dette er godt! Men faktisk så syntes jeg de er overvurdert. Den relativt lille boksen koser mye - drøye 60 kr for en halv liter. Diplomis melkesjokolade (tre smaker i en; melkesjokolade, vanilje og melkesjokolade med melkesjokolade biter) koster rundt 36 kr for 2 liter! Da kan man piffe opp den med mye godt altså. Sånn sjokoladesaus som stivner på isen - yummi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...