Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syndingen min har fortsatt i dag, at det går an. Dette er rent psykisk for min del, jeg er kjempeflink i ukedagene, og de helgene jeg er på hybelen går det også i sunn mat, men nå som jeg er hjemme hos familien min blir det ren spisefest hver dag, og mengdene er veeeldig store. Jeg trener 5-6 ganger i uka og ligger på rundt 1200-1400 kalorier til vanlig, men føler at disse helgene(ikke hver helg, men annen- eller tredjehver) ødelegger mye av framgangen min, selv om styrken øker fra uke til uke så har jeg fremdeles en del fett jeg vil bli kvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syndingen min har fortsatt i dag, at det går an. Dette er rent psykisk for min del, jeg er kjempeflink i ukedagene, og de helgene jeg er på hybelen går det også i sunn mat, men nå som jeg er hjemme hos familien min blir det ren spisefest hver dag, og mengdene er veeeldig store. Jeg trener 5-6 ganger i uka og ligger på rundt 1200-1400 kalorier til vanlig, men føler at disse helgene(ikke hver helg, men annen- eller tredjehver) ødelegger mye av framgangen min, selv om styrken øker fra uke til uke så har jeg fremdeles en del fett jeg vil bli kvitt.

De ødelegger ingen verdens ting. Om du trener 5-6 ganger i uken, på 1400 kcal kan jeg garantere deg at de "spisefestene" bidrar i ganske positiv retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skylder på intermitterende impulskontroll, men here it goes:

I dag gikk tankerekka som følger:

"Hm, det hadde vært godt med noe digg..."

"Åh, noe med sjokolade!"

"Bake!"

"Ja, jeg har både sjokolade og kakaopulver..."

"Oi, har en pakke kremost i kjøleskapet!"

Noen runder med oppskriftgoogling og litt skamløs adferd på kjøkkenet, og plutselig sto det fransk sjokoladeterte med improvisert kaffesjokoladeostekrem på kjøkkenbordet!:eek:

...så her blir det heftig synding både i dag og et par dager fremover:blush:

Fikk overtalt(det var ikke vanskelig :p) noen kompiser til å hjelpe meg med å spise litt av den, så jeg kommer i det minste ikke til å spise hele kaka selv!:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte en pakke kremost naturell(de småpakkene til Tine, ca 100 g), litt kakaopulver(1-2 teskjeer), vaniljesukker(1 ts), melis til den smakte passe søtt og et par teskjeer sterk kaffe*

Kan sikkert bruke andre søtningsmidler hvis man vil.

Har lagd noe lignende før som jeg spiste rett fra bollen med oppskårne jordbær og grovhakkede valnøtter, sykt digg!:D

*rørte ut en stor teskje instant coffee i noen spiseskjeer vann, ble ganske kraftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for raskt svar! Dette skal testes, dog ikke nå.

Siden siste post har jeg kastet i meg 150 g mager kesam med fun light saft i. Heller det enn den nydelige regnbuemuffinsen som min datter har bakt og som ligger i en av kjøkkenskuffene. Når jeg våkner i morgen har jeg klart å holde meg på dietten i en uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessert i kveld ble litt større enn planlagt;

Husman (x-antall, kanskje 4) med cc, kesam, syltetøy m/sukker

Proteinrundstykke x1 med ost

Fedonbrød x3 (minst) med ost (her snakker vi ca. 100 g. Var en siste rest, gav opp å rive den. Tok rett og slett hele osten og la den på skiva og inn i mikroen med ketchup og oregano på..)

Crabstick x3

Chocolite proteinbar x1

Eple x2

Skål med ekte fløteis x1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens kveldsmat ble større enn planlagt :p Hadde kjøpt inn en hel del frukt - appelsin, druer, plommer, dadler og bringebær - men det ga egentlig bare mersmak, så da ble det gresk yoghurt og en skål frokostblanding med melk i tillegg. Absolutt ikke det verste man kan få i seg på en fredagskveld, men det er ett eller annet med å spise mer enn planlagt som føles syndete, i alle fall når man hadde tenkt til å være flink i kveld fordi man skal synde litt mer i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm.... MYE mat av altmulig rart. en ganske stor pose smågodt og noen sunnifiserte vafler. og masse syltetøy. sikkert mange tusen kcal i dag. deppaaaaaaaaaaaaaaaa :( av og til føles det som om verden går under.

Slenger meg på den. Maaaange kcal....

Vettu hva? Vi kan være deppa sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal synde i morra jeg! Med sjoookoooolaaaaade!!! Må ha litt lørdagsgodis! :)

sjokolade er helt sinnsykt godt. kan jeg si etter å ha spsit maaasse nå :p er nesten ikke kvalm engang! begynner å tåle godis bra igjen. haha :p i mai i fjor gikk jeg på en liten godissmell etter å ha vært sukkerfri i mange mnd.. ble ordetnlig dårlig, type fyllesjuk dagen etter. ett døgn etterpå, etter å ha valsa rundt dritdårlig en hel dag uten å orke noe mat så kasta jeg opp noe helt sinnsykt.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjokolade er helt sinnsykt godt. kan jeg si etter å ha spsit maaasse nå :p er nesten ikke kvalm engang! begynner å tåle godis bra igjen. haha :p i mai i fjor gikk jeg på en liten godissmell etter å ha vært sukkerfri i mange mnd.. ble ordetnlig dårlig, type fyllesjuk dagen etter. ett døgn etterpå, etter å ha valsa rundt dritdårlig en hel dag uten å orke noe mat så kasta jeg opp noe helt sinnsykt.. :p

Off, ja jeg kan pakke innpå en 200 grams plate fort som fy! :whistling: Men man blir jo desverre ikke tynn av det, hehe... Forrige lørdag kjøpte jeg en sånn pitteliten melkesjokolade, det er jo sykt med kalorier i det! Jaaaa, i know, man får en sånn kjemisk reaksjon i kroppen som ved alkohol! :sick: Prøve å unngå begge deler, men av og til må man synde litt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...