Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Min store svakheit for tida er iskaffe på Narvesen. og kan ikkje unne meg det for ofte på deff :(

Hmmm hva er det i iskaffen som er dårlig på deff?

Godt poeng! Men kan ikke finne ut hva det er.. Har et kosthold med mye protein og mindre karb, siden ønsket mitt er å ned i fettprosent og samtidig beholde muskelmasse :)

Da mangler du nok fett i kosten din.

Det kommer til å syndes i natt. Jeg kommer nemlig til å bli pære kanakkas og da er mat prioritet 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig :D ingen synding her i helga, minus 2 yogurtnøtter og litt vanlige cashews før trening.. sommerform sitter langt inne, og ikke f om lillebrodern skal finne den før meg! :D Jeg skal heller ikke stå på skoleavslutninga i juni med 15 kg i pluss som endel andre kommer til å gjøre, no sir! :whistling: Men i tankene.. der bor jeg altså i Candy King-land.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig :D ingen synding her i helga, minus 2 yogurtnøtter og litt vanlige cashews før trening.. sommerform sitter langt inne, og ikke f om lillebrodern skal finne den før meg! :D Jeg skal heller ikke stå på skoleavslutninga i juni med 15 kg i pluss som endel andre kommer til å gjøre, no sir! :whistling: Men i tankene.. der bor jeg altså i Candy King-land.....
du er herlig inspirerende !! :D bo i Candy-king land i tankene.....hihih:rofl:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfirmasjon i går, som resulterte i dette:

2 porsjoner kinamat (fritert svin, ris og sursøt saus)

1 glass ingefærøl

1 stykke iskake

2 sjokoladekakestykker

3 ss sjokolademousse

1 bløtkakestykke

Da vi kom hjem skrek munnen etter noe salt så da ble det jammen en halv pose sørlandschips også :blush:

Jaja, lenge til neste gang :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det var en synd vet jeg ikke, inni hodet mitt kaller jeg det refeed! 350g havregryn + bananer og epler og gudene vet hva slags herligheteer. Lagde 3 forskjellige grøter, vanilje med banan, sjokolade og eplekakegrøt <3 Men tror egentlig bare kroppen hadde godt av det nå, har lugget relativt lavt på karbene dem 2 siste ukene, så en oppkarbing var vel bare på sin plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...