Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har jeg spist 6 nuggets og en cheeseburger, en sånn mini milkyway og så har jeg plukket av og spist pynten på et kakestykke.. Det ble delt ut kake og sjokolade på jobb og jeg er svak :( Nuggetsene og cheeseburgeren har ingen forklaring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist opp resten av snopet jeg kjøpte i Sverige forrige helg idag!!! :blush: Men ser lyst på det, nå er det i alle fall ikke i skapene lenger, jeg har trent bort det meste med styrke og spinning - håper jeg

Snop fra forrige helg? Ukjent for meg:whistling: Synes du er flink som har latt det være i skapet så lenge, jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx

Jeg har syndet i dag, og har ikke dårlig samvittighet engang! :cool:

Måtte jo feire at jeg har kjøpt bil.... Så det ble ca et halvt glass champagne.

post-2805-14440855285248_thumb.jpg

MEN.... Har lyst til å synde mer.... Og eneste alternativet her i huset er påskeegget som har stått til pynt i snart 5 uker.

Mulig det går i søpla i stedet. :unsure:

post-2805-14440855285546_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har syndet i dag, og har ikke dårlig samvittighet engang! :cool:

Måtte jo feire at jeg har kjøpt bil.... Så det ble ca et halvt glass champagne.

[ATTACH=full]29862[/ATTACH]

MEN.... Har lyst til å synde mer.... Og eneste alternativet her i huset er påskeegget som har stått til pynt i snart 5 uker.

Mulig det går i søpla i stedet. :unsure:

[ATTACH=full]29863[/ATTACH]

Grattis med ny bil :D Da er det lov å feire litt!

Selv har jeg spis litt nonstop,to håndfuller med baconcrisp. Og en halvliter pepsi max.

Og jeg som er selveste GODTEGRISEN har IKKE lyst på mer...hmmm... Det må jo virkelig være ett bra tegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx

Takk, takk Renate:) Hehe... Første syndingen min etter at jeg startet prosjektet mitt for 5 uker siden. Var nesten på tide :cool:

Åh... Baconcrisp og brus... SUKK.... Tror jeg må legge meg snart så jeg ikke stikker på 7/11!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk Renate:) Hehe... Første syndingen min etter at jeg startet prosjektet mitt for 5 uker siden. Var nesten på tide :cool:

Åh... Baconcrisp og brus... SUKK.... Tror jeg må legge meg snart så jeg ikke stikker på 7/11!

Første syndingen på 5 uker???? WOW da har du jo stålkontroll :thumbsup:

Før jeg meldte meg inn her drakk jeg nok minst en halvannen liter med pesi max om dagen og lørdag var det minst 3 ganger i uken! Så jeg har kommet meg ett godt stykke på veien da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Første syndingen på 5 uker???? WOW da har du jo stålkontroll :thumbsup:

Før jeg meldte meg inn her drakk jeg nok minst en halvannen liter med pesi max om dagen og lørdag var det minst 3 ganger i uken! Så jeg har kommet meg ett godt stykke på veien da ;)

Hehe.... Jeg har et mål i sikte, og siste treningsklær kjøpet statuerer eksemplet denne gangen;)Tidligere syndet jeg sikkert et par dager i uken, derfor stålviljen nå!

post-2805-14440855289975_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 g melkesjokolade, 100 g coockies, Dette avsluttet en middag bestående av 800 g kyllingfillet og 12 egg. Nå er jeg så kvalm at jeg har avsmak på livet, men det er vell også nøkkelen når en skal skeie ut; spis deg så kvalm at du ikke får lyst på godteri på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bakt kake til 17. mai i morgen! Faren min har bursdag den 19., men vi feirer i morgen ( jeg tenkte han skulle få en kake i gave).

Og en kake kan faktisk ikke være usmakt. Sukkerfri riktignok, men.

Dessuten hadde jeg vikingmelk-karamellfyll og knuste peanøtter på.

Så jeg slikka bollen litt da, kan du si.

Har ikke gått i kalorioverskudd i dag, men planen med -600 kcal gikk jo litt i dass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...