Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alkohol, potetgull, sjokolade, kjeks, dip, ost, focaccia, for mange LCHF-brødskiver med pesto/ost og peanøttsmør/syltetøy/brunost, og litt nøtter i løsvekt. Med YOGHURT- OG SJOKOLADECOATING. Og litt seigmenn og sånn. Og mauling av peanøttsmør. Amagad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol, potetgull, sjokolade, kjeks, dip, ost, focaccia, for mange LCHF-brødskiver med pesto/ost og peanøttsmør/syltetøy/brunost, og litt nøtter i løsvekt. Med YOGHURT- OG SJOKOLADECOATING. Og litt seigmenn og sånn. Og mauling av peanøttsmør. Amagad.

Shit, våkna opp i dag - MORBIDLY OBESE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlettetBruker3

vin, peanøtter, chips, potetsalat, baguett, pastasalat, omelett, sjokolade, toro brownies, oreokake, gulrotkake = 18 årsdag!

og jeg skal reise til frankrike i dag. fuck bikinisesongen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vin, peanøtter, chips, potetsalat, baguett, pastasalat, omelett, sjokolade, toro brownies, oreokake, gulrotkake = 18 årsdag!

og jeg skal reise til frankrike i dag. fuck bikinisesongen!

Nam! Kosa du deg ? :)

Du er flott, Ingrid. No worries!

Vi lever en gang. Jeg sier bare; fuck bikinisesongen og nyt livet :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SlettetBruker3
Nam! Kosa du deg ? :)

Du er flott, Ingrid. No worries!

Vi lever en gang. Jeg sier bare; fuck bikinisesongen og nyt livet :) :)

Jaa, det var så koselig:)

No worries at all! nyter livet som bare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga har bestått av: Vin, cider, is, og tantes hjemmelaga blåbærsyltetøy (dette er IKKE laga med sukrin altså) på alt jeg har spist av brødskiver og knekkebrød.

Innser forsåvidt nå at jeg har egentlig vært ganske flink med tanke på at jeg skulle spise hva jeg ville i helga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor mye har det egentlig å si om man en dag går 1000 kcal over ved å spise en stor sjokolade når man har ligget ca stabilt på ca 500 under i et par uker? legger jeg da på meg 1/7 kilo, eller merker jeg det ikke så veldig godt om jeg trener 2 ganger i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...