Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er taco så farlig? Har det en gang i uka her hjemme.. er jo bare kjøtt og grønnsaker jo? Og rømme, men det kan man vel bare bytte ut med mager kesam feks? Eller har jeg misforstått?

Selvfølgelig er det ikke farlig. Mente bare at det ikke er helt bra å spise til det kjennes ut som om noen utfører keisersnitt på deg innenfra, noe som er ganske normalt når jeg spiser tacos... Thats all ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx

Yammi! Grillet Entrecote med pommes frites til, og dessert!! Ut med jobben er stas:D Godt jeg syklet til og fra:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, hva gjør jeg her i dag? Jo, det er lørdag! (Teknisk sett ikke, men tar lørdagen min idag jeg ;) )

- 2 hamburgere i pitabrød

- 2 stykker kake

- Is med oboy og peanøtter

- Ritz kjeks

- Nesten en liter melk :o

- En atkins bar

Ehh, husker ikke om det var mer, men har en tendens til å glemme sånt :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehm, hva gjør jeg her i dag? Jo, det er lørdag! (Teknisk sett ikke, men tar lørdagen min idag jeg ;) )

- 2 hamburgere i pitabrød

- 2 stykker kake

- Is med oboy og peanøtter

- Ritz kjeks

- Nesten en liter melk :eek:

- En atkins bar

Ehh, husker ikke om det var mer, men har en tendens til å glemme sånt :oops:

Omg, is med oboy og peanøtter, samt hamburgere. ÅÅÅÅH <3<3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å greie å holde seg selv i tøylene når man spaserer forbi kjøleskapet hvor man vet det ligger en deilig sjokolade.. funker de 2 første "tilfeldige" turene forbi, til man plutselig oppdager at man har superkrefter og har åpnet kjøleskapet, revet av papiret og allerede spist halve sjokoladen før hjernen har registrert det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av dietten (er 7 uker uti) har jeg "syndet" 2 ganger. Den ene gangen var på 17.mai hvis jeg spiste 2 gullerotkake stykker og siste gangen var på lørdag hvor jeg spiste 2 små marsipan egg. Dette har forøverig ikke gått utover mitt kalorieri inntak (kompensert med å spise mindre andre dager) :)

Ellers er dette en dum tråd (ihvertfall når man er på diett), for den får bare folk til å synde kollektivt sammen :). Når man ser at andre synder så tenker man fort at det er greit at man gjør det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...