Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Gjest xxxxxx
I mitt tilfelle så er mat, på en eller annen måte, veldig psykisk. En av de verste dagene kan f eks se ca sånn ut:

  • 1 stor dolly-pizza
  • 400g kjøttdeig
  • 6 pitabrød
  • 5 skillingsboller
  • 3 skoleboller
  • 2 store sjokoladeplater
  • 1 stor milkshake
  • 4,5l brus
  • 1kg smågodt

Det som er rart er at jeg trenger veldig lite mat for å bli mett, men kan spise uendelige mengder om jeg ønsker det. Venner vil nesten ikke ha meg med på fellesmåltid da de er vant med at 400g kjøttdeig holder til taco for 3 personer..

Ikke langt unna syndingen min i gamle dager, men fikk aldri i meg alt så da ble det like gjerne en helg full av synding*L*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg velger nesten alltid is om jeg skal være usunn, kan jo spise endel mer av det enn f. esk sjokolade for samme mengde kalorier, er jo like godt og :p Og tror kroppen bare har godt av en skikkelig påfylling av og til, gir bare ekstra energi på trening, og så lenge man trener, ligger man jo faktisk ikke på seg :p:D

Is er tusen gang bedre enn sjokolade, spør du meg.

Jepp, aktiv er jeg.

Kom akkurat hjem fra en morgenkardio på 01:16:00 min. Høyt i puls!

Nå skal jeg sykle 9 km for å spille volleyball, grille og bade sammen med klassevenner.

Sykler tur/retur :thumbsup:

Ønsker deg en strålende søndag :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utskeielse på 17. mai. Det skulle være den dagen i mai hvor jeg spiste alt jeg ville... so I did :p

Hele dagen:

Quesedillas med rømme, guacamole og salsa

Softis med jordbærstrø

Lapskaus

Vaniljeis med sjokoladesaus

1 coco twist

Softis med jordbærstrø i kjeks

1 sitronmarrengs

Potetgull

Tapas

Kake

1/2 cupcake

Jeg er forresten ei jente på 1.58... som tenkte at det så ut som om jeg hadde spist mindre ved å ha størrelse 1 på skrifta :wub:

EDIT: NO SHAME! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is er tusen gang bedre enn sjokolade, spør du meg.

Jepp, aktiv er jeg.

Kom akkurat hjem fra en morgenkardio på 01:16:00 min. Høyt i puls!

Nå skal jeg sykle 9 km for å spille volleyball, grille og bade sammen med klassevenner.

Sykler tur/retur :thumbsup:

Ønsker deg en strålende søndag :) :)

eniiig...jeg har nettopp hatt en løpetur på rundt 14 km, + styrketrening..så lenge jeg trener så mye spiser jeg faktisk hvaa jeg vil, og vet det bare er godt for kroppen min :p passer bare på å få nokk proteiner i tillegg :D Ha en stårlende søndag du og, er jo så fint vær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag: masse smågodt

Lørdag: sjokoladepuddig, vaniljesaus og en halv pose potetgull

Søndag: litt is, sjokoladekake, gulrotkake og gele med vaniljesaus

Det har vært den store bursdagsfeiringshelgen, så det ble masse sukker denne helgen gitt :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...