Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så var det her man skulle berette sine synder ja :D

Veeel.. høhø.. faktisk fått i meg så mye i dag at jeg har mista heelt oversikt jeg :confused::oops: Altfor mye middag (tror jeg) og kanskje 10-12(?!?!) vafler med syltetøy OG 2 kanelsnurrer OG en sjokolade aftereight (og jeg liker ikke sånn engang!!) :ninja: :oops::unsure: Mett er jeg i hvertfall.. Faktisk på grensa til overfylt :rofl: hihi

Fortsetter under...

Jeg har blitt herda mot Freias påskeeggkvalme. En pakke på tirsdag, en i går og planlegger enda en i dag. Kanskje to til og med. Er jo ikke ferdig på skolen før nærmere 18, og da passer det bra med sjokolade til kvelds <3 Men det går i grunn veldig bra. Treninga går jo bedre enn aldri før! :D

Frokost....

Ikke akkurat det som var planen...

M1

kl. 14.00

2 wasa fiberbalance

m/ makrell i tomat og eggehvite

m/ erterstuing, fiskepudding og ketchup

1 beger yoplait 0% med havregryn

Ca. 1,5 neve med salte nøtter

2 speltlomper

m/ masse baconost (!)

2 glass melk

Flatbrød

1 appelsin

(+slurpa i meg en skål med brunsaus)

Annonse

Hmm...fredag, venter kanskje en vennine..har en del snacks liggende pga det..spørs om hun kommer og spiser opp den store smågodtposen jeg kjøpte inn.. men men, det er jo en grunn til jeg legger igjen spor i denne tråden, planen er å synde...hehe

Lett-is? " Inneholder den hele boksen "bare" 520 kcal? Nice! :p ...Og litt dumt, for nå blir det hvertfall ikke spist mindre av den :confused:

Jupp, lettis fra Diplom-is <3

130 kcal per 100 gram.

0,8 liter veier 400 g.

130 x 4 = 520 kcal :thumbsup:

402433_355011464519716_100000325957978_1176666_1838272722_n.jpg

Sånn ender det når caroline er lettere frustrert over det manns dominerte hjemmet sitt :S jeg VET jeg er svak nå. Men men. håper det er det vanvittige viljen og innsatsen alle de andre dagene som teller og ikke denne :/

Annonse

Mammas hjemmelagde rosinboller ble for vanskelige å motstå. Etter å ha gått i bollelukt i 2 timer ga jeg opp, letet frem primen og smurte et solid lag på hver halvdel. Også ble det en til også. Omnomnom!

(Jeg er så vanvittig glad jeg ikke bor hjemme lenger, her er det jo godis og bakst hele tiden..!)

Jeg har blitt herda mot Freias påskeeggkvalme. En pakke på tirsdag, en i går og planlegger enda en i dag. Kanskje to til og med. Er jo ikke ferdig på skolen før nærmere 18, og da passer det bra med sjokolade til kvelds <3 Men det går i grunn veldig bra. Treninga går jo bedre enn aldri før! :D

Stum!!

:rofl:

Helgens store synd:

Hjemmebakte glutenfrie fastelavensboller.

"bare en til, så er det slutt...."

402433_355011464519716_100000325957978_1176666_1838272722_n.jpg

Sånn ender det når caroline er lettere frustrert over det manns dominerte hjemmet sitt :S jeg VET jeg er svak nå. Men men. håper det er det vanvittige viljen og innsatsen alle de andre dagene som teller og ikke denne :/

Det ligner mistenkelig mye på min egen godteskål fra gårsdagen!! :D Marsipanklumper fra Candyking <3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...