Pinglekringla Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Så var det her man skulle berette sine synder ja Veeel.. høhø.. faktisk fått i meg så mye i dag at jeg har mista heelt oversikt jeg Altfor mye middag (tror jeg) og kanskje 10-12(?!?!) vafler med syltetøy OG 2 kanelsnurrer OG en sjokolade aftereight (og jeg liker ikke sånn engang!!) :ninja: Mett er jeg i hvertfall.. Faktisk på grensa til overfylt :rofl: hihi Aulin 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Erik Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Denne passer inn her! Anya, Keegil, Cheesecake og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 0,8 l med sjokoladeis <3 ...men med et innhold på 520 kcal, så var det kanskje ikke den største synden Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nano Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg har blitt herda mot Freias påskeeggkvalme. En pakke på tirsdag, en i går og planlegger enda en i dag. Kanskje to til og med. Er jo ikke ferdig på skolen før nærmere 18, og da passer det bra med sjokolade til kvelds <3 Men det går i grunn veldig bra. Treninga går jo bedre enn aldri før! Lotta, MiniIngrid og Cheesecake 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shake90 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Frokost.... Ikke akkurat det som var planen... M1 kl. 14.00 2 wasa fiberbalance m/ makrell i tomat og eggehvite m/ erterstuing, fiskepudding og ketchup 1 beger yoplait 0% med havregryn Ca. 1,5 neve med salte nøtter 2 speltlomper m/ masse baconost (!) 2 glass melk Flatbrød 1 appelsin (+slurpa i meg en skål med brunsaus) Tarjeii 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 1 Kokosbolle! 2 Rundstykker med brunost og smør! Jeg er et svakt,svakt,svaaaaaaaakt menneske Pinglekringla og Cheesecake 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 kjøpte den minste versjonen av melkesjoklade de har i butikken xD og vettu hva..den var sykt god x)..++ en del sukkerfrie pastiller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astriid Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 0,8 l med sjokoladeis <3 ...men med et innhold på 520 kcal, så var det kanskje ikke den største synden Lett-is? " Inneholder den hele boksen "bare" 520 kcal? Nice! ...Og litt dumt, for nå blir det hvertfall ikke spist mindre av den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laisa Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Hmm...fredag, venter kanskje en vennine..har en del snacks liggende pga det..spørs om hun kommer og spiser opp den store smågodtposen jeg kjøpte inn.. men men, det er jo en grunn til jeg legger igjen spor i denne tråden, planen er å synde...hehe Anya 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Lett-is? " Inneholder den hele boksen "bare" 520 kcal? Nice! ...Og litt dumt, for nå blir det hvertfall ikke spist mindre av den Jupp, lettis fra Diplom-is <3 130 kcal per 100 gram. 0,8 liter veier 400 g. 130 x 4 = 520 kcal :thumbsup: Astriid, Lotta, Lilo og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline Sæterdal Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Sånn ender det når caroline er lettere frustrert over det manns dominerte hjemmet sitt :S jeg VET jeg er svak nå. Men men. håper det er det vanvittige viljen og innsatsen alle de andre dagene som teller og ikke denne :/ Cheesecake, goforit og ooo 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline Sæterdal Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Denne passer inn her! [ATTACH=full]10015[/ATTACH] NÅ ble jeg virkelig sulten :S BAAH.... *trykke hele munn full av candyking* Svein Erik 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Kan spise det jeg vil i dag, men nå har jeg spist for 3 helger Liten oppramsing: -Fleskepannekaker til frokost -kyllingrull -taco -Godteri som: Is, oreokjeks, chips, påskeegg og iskaffe Sprekkferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa91 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Trykket i meg en godteripose (riktignok liten..) og en pose salte biler idag.. I tillegg til en liten godtepose igår :-( er for svak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ooo Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 varm, myk, usannsynlig deilige dumlekrem! innholder smeltet smør, dumble, sjokolade, melis og eggedosis i en nydelige kremete konsistens... Lotta 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julkok Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Godteri og ostepop! såå godt, men allikevel så unödvendig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julkok Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 det kommer ann på mengden... :whistling: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilo Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Mammas hjemmelagde rosinboller ble for vanskelige å motstå. Etter å ha gått i bollelukt i 2 timer ga jeg opp, letet frem primen og smurte et solid lag på hver halvdel. Også ble det en til også. Omnomnom! (Jeg er så vanvittig glad jeg ikke bor hjemme lenger, her er det jo godis og bakst hele tiden..!) Lily og Cheesecake 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari-Eli Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg har blitt herda mot Freias påskeeggkvalme. En pakke på tirsdag, en i går og planlegger enda en i dag. Kanskje to til og med. Er jo ikke ferdig på skolen før nærmere 18, og da passer det bra med sjokolade til kvelds <3 Men det går i grunn veldig bra. Treninga går jo bedre enn aldri før! Stum!! :rofl: Helgens store synd: Hjemmebakte glutenfrie fastelavensboller. "bare en til, så er det slutt...." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Sånn ender det når caroline er lettere frustrert over det manns dominerte hjemmet sitt :S jeg VET jeg er svak nå. Men men. håper det er det vanvittige viljen og innsatsen alle de andre dagene som teller og ikke denne :/ Det ligner mistenkelig mye på min egen godteskål fra gårsdagen!! Marsipanklumper fra Candyking <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.