Gå til innhold

Junee

Medlemmer
  • Innholdsteller

    50
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. http://dedication.blogg.no/1326982102_proteinrull.html Denne eeer så god... Med sukrin og kanel, eller bær
  2. Eller proteinrull, om du har lyst på noe søtt http://dedication.blogg.no/1326982102_proteinrull.html
  3. Haha, det er viktig å lage mye lyd for å vise at man er sterk. Er i allefall mange som er av den oppfatningen
  4. http://www.tv2.no/gmn/ned-i-vekt-med-kake-til-frokost-3707348.html#.TzkJh_87IB4 Ja takk
  5. Etter min test for intoleranser, så fikk jeg en 3'er på skalaen (fra 0-6), altså en intoleranse mot kasein.
  6. Kan man ikke reversere lekk tarm, og intoleranser? Hvis dette er tilfelle, så kan jeg ikke stole helt på fastlegen min
  7. TUUSEN takk for all hjelp!! Så får vi se hvordan det blir etter en uke til
  8. Men, bør jeg beregne 2,5g protein/kg på både treningsdager og hviledager? Har ikke så kjempemye muskler å vedlikeholde, da:wub:
  9. På treningsdagen ligger jeg på 4,53g fett, mens karbo er på 16,3g... Så du har nok rett, men lavkarbo er det i alle fall
  10. Ah, det er mye protein... Får bruke m-factoren min flittig Ok, skal regne ut hvordan jeg ligger an på karbo. Kanskje det må justeres også.
  11. Veier 62. Kanskje jeg skal gjøre det og, ja....
  12. Oi, litt uoversiktlig... Dette er to av dagene, ligger omtrent på det samme resten av uka (ca samme mengde og like mye kcal). Er jente, ja Tusen takk for hjelp, forresten!!
  13. Dag 1: TRENING Måltid 1: 200g kyllingfilet (salat, paprika, spinat) Kcal: 246 Protein: 55,8g Fett: 2,6g Måltid 2: 200g seifilet 200g blomkålris 100g løk Kcal: 256 Protein: 46,1g Fett: 1,3g Måltid 3: 105g eggehvite 80g bringebær 7,5g protein Kcal: 123,3 Protein: 24,3g Fett: 0,63g TOTALT: Kcal: 625 Protein: 126,2g Fett: 4,53g Dag 2: Måltid 1: 180g tunfisk 150g blomkål 150g brokkolimos Kcal: 277,2 Protein: 51,75g Fett: 2,36g Måltid 2: 200g kyllingfilet (salat, tomat, ruccola) Kcal: 246 Protein: 55,8g Fett: 2,6 g Måltid 3: 105g eggehv
  14. Så, på to uker burde jeg klart å gått ned 3-4kg (med en fett% på 23)? Glykogenlagrene var rimelig tomme før jeg begynte, fordi jeg spiser lavkarbo til vanlig.
×
×
  • Opprett ny...