Andy Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 la meg se..........hmmmm,...... 1 panini, 1 pizzawrap, en halv godisposa, 1 stk oreo-cake, 3stk swebar, 1 twix, 1 mars, 1 lite stykke oreo-cake til gitt, 1cc.......og sefff en fanta zero ( vi leiker ikke sunn livstil...aka high fat, high sugar, high cornsirup,transfat-diet) amen.....fitnessmessehelga 2012 <3 Deli-raid.. Twice! Jamann Mette M og Cheesecake 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheesecake Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Deli-raid.. Twice! Jamann 500,- svidd av bare på deli:cry::whistling:åååiii! Mette M, Augis og lillefrøken 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augis Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 spise sjokolade til frokost Cheesecake og Lotta 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnesspuuzen Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 alt for mye candyking i går OG frykter det går hardt for seg i dag, mormor kom innom med en stooooor boks med sukkret rips og 1 liter vaniljesaus (jepp rips med vaniljesaus er noe av d beste jeg vet), men hilsen om at man skal kose seg på morsdag. Haaaaar jo ikke hjerte til å kaste all ripsen....! Æsj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette M Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Deli-raid.. Twice! Jamann Dere er herlige! Andy og Cheesecake 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augis Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Høyner med to lussekatter med masse brunost, en liten sjokolade og Ben&Jerry's. Cheesecake og Anya 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Høyner med to lussekatter med masse brunost, en liten sjokolade og Ben&Jerry's. Sweet djeeezez.... :rofl: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-bone Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Samboer bakte nydelige boller med vanilje-fyll i går til morsdagen... spiste 4 stk! Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junee Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 http://www.tv2.no/gmn/ned-i-vekt-med-kake-til-frokost-3707348.html#.TzkJh_87IB4 Ja takk Pinglekringla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ooo Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Må bare innse at jeg er menneskelig... Cheesecake, FrkHoel, Michelle-Iform og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solis Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Må bare innse at jeg er menneskelig... [ATTACH=full]9828[/ATTACH] [ATTACH=full]9829[/ATTACH] Fyy, det der burde ikke være lov å offentligjøre. Ser for fristendes ut!! Håpte du nytte den eventuelt dem Astriid 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Må bare innse at jeg er menneskelig... [ATTACH=full]9828[/ATTACH] [ATTACH=full]9829[/ATTACH] Å fytti! Hva er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ooo Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Å fytti! Hva er det? det er deilige sarah berhards... makroner med myk mokkakrem og sjokoladetrekk...sukk, passion4baking.com burde sperres for fitnessbloggen-brukere...! fitnesspuuzen, Anya og FrkHoel 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ooo Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Fyy, det der burde ikke være lov å offentligjøre. Ser for fristendes ut!! Håpte du nytte den eventuelt dem heheh, "dear god, if you cant make me thin, please make my friends fat..." innrømmer at jeg spiste mer fyll og kakerøre enn ferdige produkter...passe småkvalm av melis og meierismørsjokk, så det blir en stund til neste utskeielse... solis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene K Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 En passe stor, rosa, valentinsmuffins, to øl, en proteinbar og ei litt sjokolade. Men har blitt forkjøla i løpet av dagen, kan det være en form for guddommelig straff? Men dagens verste synd er å ikke være i seng enda, opp om 7 timer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeph Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Chips og dip med mager kesam kjennes ikkje som ei synd. 12*3 = 36g protein! Emiliemo og Cheesecake 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 En passe stor, rosa, valentinsmuffins, to øl, en proteinbar og ei litt sjokolade. Men har blitt forkjøla i løpet av dagen, kan det være en form for guddommelig straff? Men dagens verste synd er å ikke være i seng enda, opp om 7 timer.. Tror nok bare det er Gud som tar igjen fordi du to BEGGE øl'ene! Han ville ha han også... Lene K 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Chips og dip med mager kesam kjennes ikkje som ei synd. 12*3 = 36g protein! Åh, jeg elsker at mager kesam kan gjøres om til nydelige dip'er og dressinger! Augis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lobo2me Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Før jul fant jeg ut at det var mulig å lage kakeglasur uten å bry seg med kaken, så jeg lagde en liter som jeg spiste opp iløpet av en uke. Det var tilsammen noe sånt som 600g melis, 200g sjokolade, 200g smør, 3 dl fløte, 1 egg, noe kaffe. Delicious. lillefrøken, Cheesecake og Augis 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Før jul fant jeg ut at det var mulig å lage kakeglasur uten å bry seg med kaken, så jeg lagde en liter som jeg spiste opp iløpet av en uke. Det var tilsammen noe sånt som 600g melis, 200g sjokolade, 200g smør, 3 dl fløte, 1 egg, noe kaffe. Delicious. Thihi, sånn kan det gå De 6000+ kaloriene smakte vel i det minste godt - fokuser på det positive. Spist er spist Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.