BadWolf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Spiste 4 slikkepinner på kino, kan ikke si jeg føler jeg har gjort noe gale:p Sookie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Spist ost og kjeks. ALTFOR godt! Sookie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sookie Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 4 slikkepinner ja:p Da kan du legge deg med god samvittighet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BadWolf Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 4 slikkepinner ja:p Da kan du legge deg med god samvittighet! tror det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristinea Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 noen synder med en twist, noen med en kaffe latte.. jeg synder med to proteinbarer, to boller (samt bolledeigsmaking underveis...) og to skåler is. nei vent... jeg synder ikke. det er jo helg! Anya, Sookie og Lotta 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sookie Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Godt det er flere som slår på stortromma:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mali-H Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Is med sjokolade som stivner på isen :whistling: såå godt i små mengder, heldigvis blir jeg fort kvalm av for mye is, om ikke kunne det ha endt dårlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platon Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Nå skal jeg se "hver gang vi møtes" og spise potetgull med rømmedipp. Dårlig samvittighet? Nah..... Doritosen har jo et proteininnhold på 8,5 gram :cool: Anya og Camillam 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BadWolf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Nå skal jeg se "hver gang vi møtes" og spise potetgull med rømmedipp. Dårlig samvittighet? Nah..... Doritosen har jo et proteininnhold på 8,5 gram :cool: JEg spiser alltid Doritos før trening for å få i meg nok proteiner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone Angelika Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Det fine med å ha en tom boks med yoghurtnøtter, er at boksen med yoghurtnøtter er tom... 180 gram i magen Ellie00 og Anya 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platon Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 JEg spiser alltid Doritos før trening for å få i meg nok proteiner! Et halvt kilo burde jo holde før trening? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BadWolf Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Et halvt kilo burde jo holde før trening? Ja, men jeg spiser gjerne under trening også. Ikke alltid jeg får tid til å trene Platon 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goforit Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Candy King! shame on me! Lima82, Anya og Cheesecake 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 En troika, litt lefse og en 0,5 liter dark dog igår! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cile Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Gulrotkake står til steking:whistling: Har ikke fått pakken min fra iherb ennå, så den ble laget på godt gammeldags sukker. Anya 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augis Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Nattmat = syndetid. Fravær av dømmekraft lenge leve: Pasta med svinekjøtt i tomatsaus, etterfulgt av is, julekaker, LETT SJOKOLADESAUS OMG JEG ER SUNN, kakao og potetgull. :cool: Andy, Anya, Sookie og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Sier som en over her: Candyking!! og Corn Flakes.. Augis, Cheesecake og Sookie 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anya Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Det fine med å ha en tom boks med yoghurtnøtter, er at boksen med yoghurtnøtter er tom... 180 gram i magen Eeeeeer så godt det!! Tone Angelika 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augis Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Nattmat = syndetid. Fravær av dømmekraft lenge leve: Pasta med svinekjøtt i tomatsaus, etterfulgt av is, julekaker, LETT SJOKOLADESAUS OMG JEG ER SUNN, kakao og potetgull. :cool: Åh fyyyh. Jæævlig kvalm nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheesecake Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 la meg se..........hmmmm,...... 1 panini, 1 pizzawrap, en halv godisposa, 1 stk oreo-cake, 3stk swebar, 1 twix, 1 mars, 1 lite stykke oreo-cake til gitt, 1cc.......og sefff en fanta zero ( vi leiker ikke sunn livstil...aka high fat, high sugar, high cornsirup,transfat-diet) amen.....fitnessmessehelga 2012 <3 Augis, Mette M, camla89 og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.