Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  "StineB skrev:
Haha, off.. Jeg leste narkokuler.. :p

They might be just as addictive!

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet

Har syndet en del i det siste jeg også :o .. skylder på at det er jul, og at jeg ikke starter hardkjøret før etter nyttår. Men likevel kan det bli litt i overkant nå i ukedagene. Kromkaker, cookie og pepperkakedeig (greide ikke vente til jeg skal bake i morgen:blush:)

Skrevet
  "Velvet skrev:
Pepperkaker med brunost og gløgg...og serinakaker? Hvilke smaksløker har du? :D

De smaksløkene du tydeligvis mangler. :p

Pepperkaker = søtt og krydret. Gløgg = søtt og krydret. Brunost = søtt. Klart det passer sammen! For ordens skyld var brunosten oppå pepperkakene og gløggen ved siden av. Serinakakene står i ovnen. Er det sykt merkelig å bake to slag på en kveld? :p

Skrevet
  "Augis skrev:

Pepperkaker = søtt og krydret. Gløgg = søtt og krydret. Brunost = søtt. Klart det passer sammen! For ordens skyld var brunosten oppå pepperkakene og gløggen ved siden av. Serinakakene står i ovnen. Er det sykt merkelig å bake to slag på en kveld? :p

Nei, sitter ei i nabohuset her og har bakt brune pinner, makroner, serinakaker, sirupsnipper og pepperkaker i kveld :p

Innser at jeg muligens er en smule kresen, da jeg ikke liker gløgg eller bruonst...eller serinakaker :p

Skrevet
  "Augis skrev:

Nje... I fjor laga jeg syv slag på samme kveld :thumbsup:

Annonse

Skrevet

Laga meg cookie dough-kuler til frokost. Omg, livsfarlig godt. En smule kvalm, da. Litt for mye søtt, så må ha noe salt snart. Mistenker en hjemmelaga grandiosa til middag og mer cookie dough til kvelds igjen :D

Skrevet

Hvorfor, hvorfor....HVORFOR bakte jeg delfiakake i dag...:oops: ??? Kan ikke se en eneste god grunn til sette i gang ett sånt prosjekt, likevel gjorde jeg det :confused:

Innhold: kokesjokolade, delfiafett, egg, sukker, marsipan, valnøtt, sukkertopper, kjeks...yeah!! :thumbsdown: Nå kommer den til å bli liggende i kjøleskapet og teste viljestyrken min hele jula....

Skrevet

Woop woop, pinnekjøttmiddag, et glass vin, to mindre gulrotkakestykker, ferrero rocher, M&M, pepperkake, mørk sjokolade, Riesen og x antall Panda-lakrisbiter konsumert!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...