Gjest Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Haha, off.. Jeg leste narkokuler.. They might be just as addictive! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea Rostad Halsan Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Er på besøk hjemme hos mamsen, og her er det fullt opp med julekaker og smågodt. Onsdagens kveldsmat ble litt søtere enn planlagt..:whistling: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SaraM Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 spiste en pose tørket mango bare sånn 80 % sukker.... og 99 % karbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultraboy Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 spiste en pose tørket mango bare sånn 80 % sukker.... og 99 % karbo. det er sykt godt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SaraM Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 det er sykt godt:D MHM! Hadde så sykt vært verdt det! (om jeg ikke hadde spist så mye ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augis Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 REAL pepperkakesmell idag! MED brunost! Og et par kopper gløgg. Serinakaker til utbaking straks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 REAL pepperkakesmell idag! MED brunost! Og et par kopper gløgg. Serinakaker til utbaking straks. Pepperkaker med brunost og gløgg...og serinakaker? Hvilke smaksløker har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Har syndet en del i det siste jeg også .. skylder på at det er jul, og at jeg ikke starter hardkjøret før etter nyttår. Men likevel kan det bli litt i overkant nå i ukedagene. Kromkaker, cookie og pepperkakedeig (greide ikke vente til jeg skal bake i morgen:blush:) jallajalla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeph Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Augis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augis Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Pepperkaker med brunost og gløgg...og serinakaker? Hvilke smaksløker har du? De smaksløkene du tydeligvis mangler. Pepperkaker = søtt og krydret. Gløgg = søtt og krydret. Brunost = søtt. Klart det passer sammen! For ordens skyld var brunosten oppå pepperkakene og gløggen ved siden av. Serinakakene står i ovnen. Er det sykt merkelig å bake to slag på en kveld? Lily 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 De smaksløkene du tydeligvis mangler. Pepperkaker = søtt og krydret. Gløgg = søtt og krydret. Brunost = søtt. Klart det passer sammen! For ordens skyld var brunosten oppå pepperkakene og gløggen ved siden av. Serinakakene står i ovnen. Er det sykt merkelig å bake to slag på en kveld? Nei, sitter ei i nabohuset her og har bakt brune pinner, makroner, serinakaker, sirupsnipper og pepperkaker i kveld Innser at jeg muligens er en smule kresen, da jeg ikke liker gløgg eller bruonst...eller serinakaker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flexxnes Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Så ikke kjøp den mer da du kan jo prøve å fortelle en heroinist at han ikke trenger og kjøpe heroin også rudboy og Gamla 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nano Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 De smaksløkene du tydeligvis mangler. Pepperkaker = søtt og krydret. Gløgg = søtt og krydret. Brunost = søtt. Klart det passer sammen! For ordens skyld var brunosten oppå pepperkakene og gløggen ved siden av. Serinakakene står i ovnen. Er det sykt merkelig å bake to slag på en kveld? Nje... I fjor laga jeg syv slag på samme kveld :thumbsup: Augis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaraMella Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Dagen over alle dager dette her! pepperkaker, risgrøt og sjokkis.. Augis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valeur Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 'Styrtet' nettopp tre pandalakris-stenger, kvaalm. Augis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nano Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Laga meg cookie dough-kuler til frokost. Omg, livsfarlig godt. En smule kvalm, da. Litt for mye søtt, så må ha noe salt snart. Mistenker en hjemmelaga grandiosa til middag og mer cookie dough til kvelds igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krie Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Hvorfor, hvorfor....HVORFOR bakte jeg delfiakake i dag... ??? Kan ikke se en eneste god grunn til sette i gang ett sånt prosjekt, likevel gjorde jeg det Innhold: kokesjokolade, delfiafett, egg, sukker, marsipan, valnøtt, sukkertopper, kjeks...yeah!! :thumbsdown: Nå kommer den til å bli liggende i kjøleskapet og teste viljestyrken min hele jula.... Lily 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augis Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 Woop woop, pinnekjøttmiddag, et glass vin, to mindre gulrotkakestykker, ferrero rocher, M&M, pepperkake, mørk sjokolade, Riesen og x antall Panda-lakrisbiter konsumert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StineB Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Need I say more...? =/ Camillam, Augis, Amalie og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S.O.T Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Syns det er så herlig med matvett i fylla.. En stk kebab fortært, og en liter melk. Ikke spesielt sulten i dag, for å si det sånn.. Cheesecake 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.