Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja mye næringsrik mat der ute, men uten at det skal bli MASSE mat er det bra syntes jeg ♫

hva spiser du egentlig da? jeg sliter litt med å komme opp i kaloriene. Vil liksom spise sunt, så blir ofte litt vell store mengder mat for en liten jente..føler det blir litt teit å trøkke i seg sjokolade eller noe bare for å få kaloriintaket opp :p

- kaloriinntak (sånn ca) - 3000 +/- litt, kommer an på

- kjønn - mann

- alder - 19

- høyde - 179cm

- vekt - 71/72 kg

- treningsmengde / fysisk aktivitet - trener styrke 5 dager i uken/ veldig varierende

- går du opp, ned, eller holder du vekten? - går oppover

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? - IIFYM:love:

- 2000 til 2500 kcal

- Kvinne

- 27 år

- 167cm

- 57 kg

- 3 styrkeøkter og 2 kondisjonsøkter (intervaller)

- Opprettholde vekten (hverken opp eller ned)

- Spiser egentlig det jeg vil, eneste jeg sørger for er å få i meg nok proteiner hver dag :) (Har glutenintoleranse, så spiser dog mer eller mindre aldri brød, boller og alt annet digg!)

Annonse

hva spiser du egentlig da? jeg sliter litt med å komme opp i kaloriene. Vil liksom spise sunt, så blir ofte litt vell store mengder mat for en liten jente..føler det blir litt teit å trøkke i seg sjokolade eller noe bare for å få kaloriintaket opp :p

Ja vet om en del som "topper" litt med potetløv blant annet for å komme opp i kalorimengde, men det blir helt feil. Men 5000+ er mye ja :)

- Teller ikke, så dette blir gjetting. Vil tro 2500-3000 kcal.

- Jente

- 24

- 172 cm

- 62 kg

- Styrketrening 3-4 ganger i uken. Student + middels aktiv jobb (lærer, men underviser i kroppsøving blant annet). Gåturer i ny og ne.

- Vekten er stabil og har vært det i mange år.

- Spiser stort sett det jeg vil, innen rimelighetens grenser. Ingen diett og sjokoladen kan like gjerne inntas på tirsdag som på lørdag. Prøver få i meg nok proteiner og mye grønnsaker, ellers har jeg et avslappet forhold til mat.

Mann, 28 år, 171, 78 kg, styrke 3-4 ganger i uka. Noe kardio, men sjeldent :(

Jeg tror jeg har gått fra å spise alt for mye til å spise for lite :/

I disse dager blir det frokost med 100'ish gram havregryn, noen bær og skummamelk. 1 skål.

Lunsj : ofte rundt 8 knekkebrød med ost.

Mellommåltid : 1 banan.

Middag : 2 laksefileter og en porsjonspakning ris.

No idea hva det er i kcal :p

Fått ny runde med prottis nå, så får vel kjøre på med noen shaker for å øke proteininntaket.

- har ikke helt kontroll, men ligger på 1200-1800 (prøver på 2000, men vaaanskelig:()

- 22år

- 162

- 50

- Styrke to ganger i uken

- lå på 47kg før, så jeg har lagt på meg (er nok mest muskler, men likevel.. jippi!) men vil opp noen kg til

- spiser det jeg vil når jeg vil:) bare det er sunt.

Eier ikke kontroll på kcal, men skal visst ligge på 2800 for vedlikehold, men ligger vanligvis et sted på 1800 - 3000 kcal.

Mann

43 år

Vekta var 85.6 for 4 uker siden, men den har nok passert 87 nå, trener veldig metodisk for å øke i muskelmasse og styrke. Målet er 95 kg neste 1.7.2013 uten å øke i fettprosent. Derifra skal jeg ned såpass at jeg får en litt synlig sixpack (bare såvidt) og da må jeg nok deffes ned til mellom 90 - 92 et sted..Får se om det går...Trener mellom 4-6 ganger i uken. Kun kardio en dag i uken, men om sommeren hender det jeg løper halvmaraton, og da er det ofte 4 løpsøkter pr uke de siste 3 ukene før løpet.

Spiser lavkarbo . Litt for å forebygge livsstilssykdommer, men mest fordi maten er så sinnsykt god :)

Annonse

Ja vet om en del som "topper" litt med potetløv blant annet for å komme opp i kalorimengde, men det blir helt feil. Men 5000+ er mye ja :)

Tipper mannen trener rimelig hardt, og da sier ikke kroppen "stopp" før den har fått det den trenger av næring. Blir mye sunne kcal av omelett på 6 egg, fylt med 160 gram reker, pluss 2-4 brødskiver med gräddost osv osv :D

- kaloriinntak (sånn ca) - 2300

- kjønn - Mann

- alder - 19

- høyde - 179

- vekt - 79,8

- treningsmengde / fysisk aktivitet - 5 splitt + 5x45 min morgencardio

- går du opp, ned, eller holder du vekten? - Ned

- har du spisedager / frimåltid? Evt. hvor ofte? - Hver Lørdag foreløpig

- 1900 på treningsfridager, 2200 på treningsdager

- Mann

- 33år

- 189cm

- 88kg

- 5 styrkeøkter i uken

- Redusere fettprosenten

- Har refeed hver lørdag etter siste måltid hvor jeg spiser det jeg vil i 3 timer.

hjelpes, det var lite! :eek:

Ja det kan kanskje virke lite i forhold til andre. Men det fungerer flott for meg.

Du spiser mindre enn meg - jeg er 17 år, jente, 1.60 og 49 kilo og spiser såvidt nok til å gå opp i vekt. Rart hvordan kropper er forskjellige! Så lenge det fungerer for deg (y)

- 1200-2200. Varierer veldig da jeg har en variabel matlyst... noen dager går kun kaffen ned..

- jente sist jeg sjekket

- 21

- 164

- 85,8 sa den på mandag..

- svømming en dag i uka, styrke 2-3, og prøver å tvinge meg selv til å dra i marka..

- raser ned, var på 91 kg for 6 uker siden:P

- prøver å kontrollere meg litt, spessielt siden jeg er kokk, har god mat og kaker rundt meg HELE tiden.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...