Gå til innhold

Det verste "sunne" måltidet du noensinne har spist


Pinglo

Anbefalte innlegg

Haha, jeg har også en erfaring fra Dedication - prøvde meg på en sjokoladekake. To ord: drøyt ekkelt! Skal nevnes at jeg ikke fulgte oppskriften til punkt og prikke, og at jeg kanskje hadde skyhøye forventninger. Tror den jenta har noen magiske hender, for alle oppskriftene hennes ser så flotte ut - men på mitt kjøkken blir de ... ikke fult så flotte.

Haha føler med deg! Jeg har prøvd ut diverse fra andre blogger og ser langt ifra ut som på de bildene.... ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker ikke hvor jeg fant denne oppskriften på denne kaken, men resultatet var ialllfall at den smakte direkte vondt :sick: Jeg tror noen av basisingrediensene var mager kesam, mandelmel, sjokoladeprotein. Hjalp ikke det spor med "forseggjort" pynt, hehe:whistle: Den gikk rett i søpla!

post-1830-1444087957936_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke hvor jeg fant denne oppskriften på denne kaken, men resultatet var ialllfall at den smakte direkte vondt :sick: Jeg tror noen av basisingrediensene var mager kesam, mandelmel, sjokoladeprotein. Hjalp ikke det spor med "forseggjort" pynt, hehe:whistle: Den gikk rett i søpla!

[ATTACH=full]51697[/ATTACH]

Den i allefall god ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hvor jeg fant denne oppskriften på denne kaken, men resultatet var ialllfall at den smakte direkte vondt :sick: Jeg tror noen av basisingrediensene var mager kesam, mandelmel, sjokoladeprotein. Hjalp ikke det spor med "forseggjort" pynt, hehe:whistle: Den gikk rett i søpla!

[ATTACH=full]51697[/ATTACH]

har lagd så uendelig mange kaker med de ingrediensene :p alt (nesten) blir bare gummi aktig og smaker ikke en dritt..men som oftest er rørene gode, før man steiker de :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bønnesmaken er ikke eksisterende og det gir en kremaktig og saftig konsistens.Denne cookie doughen minner om en blanding av sjokolademousse og brownies-deig."

Føkk you.

Du passet på at du skylte bønnene skikkelig?

I et dørslag under kaldt vann?

Selv brødrene, 15 år og veldig kresne, liker denne kreasjonen. Det skal sies at de ikke liker så mye annet som de har fått smake når de er på besøk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du passet på at du skylte bønnene skikkelig?

I et dørslag under kaldt vann?

Selv brødrene, 15 år og veldig kresne, liker denne kreasjonen. Det skal sies at de ikke liker så mye annet som de har fått smake når de er på besøk ;)

Se der, velkommen til forumet :D

Jada skylte de godt jeg. (prøvde meg faktisk to ganger med forskjellige typer bønner). Det handler nok som sagt om hva man er vant med å putte i kjeften. For en fyr som dytter i seg ordentlig brownies på relativt regelmessig basis så skal det litt til å lure smaksløkene med bønnestuing imitasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...