Gå til innhold

Det verste "sunne" måltidet du noensinne har spist


Pinglo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Reflex sjokoladecasein blandet med kokosprotein og kakaopulver i vann. Hadde lyst til å grine. Det smakte så jævlig, men måtte jo drikke det opp.

Syns forøvrig reflex sitt instant whey sjokolade er ræv på smak. Eneste proteinpulveret jeg noensinne har måttet kaste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fordi du gjer det helt feiil! :p

1. Vekk med sjampinjongen

2. Kutt kyllingen i bita og steik den.

3. Hiv i opphakka banan og steik til den blir "karamellisert", gyllen/brun.

4. Et. Det er faktisk ganske godt :D Try it!

Det der hørtes faktisk ikke så ille ut. Får likevel brekninger av å tenke på den kombinasjonen selv om det snart er 2 år siden bildet ble tatt, men skal prøve det dersom jeg føler meg ekstra dristig en dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hørtes faktisk ikke så ille ut. Får likevel brekninger av å tenke på den kombinasjonen selv om det snart er 2 år siden bildet ble tatt, men skal prøve det dersom jeg føler meg ekstra dristig en dag ;)

Du kjem ikkje til å angre ;) Kjenner det blir middagen min og i nærmaste framtid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte fiskemel (det er grindet fiskebein, innvoller, og alt som ikke brukes til mat), blandet det med rå egg, 2 ss udos choice og en dæsj med juice for ekstra c-vitaminer og selvfølgelig vann. Den som klarer å drikke opp dette fortjener premie. Jeg laget forøvrig flere av disse, jeg har aldri hatt problemer med å shotte dårlige shaker hvis jeg trodde det var bra shit! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte fiskemel (det er grindet fiskebein, innvoller, og alt som ikke brukes til mat), blandet det med rå egg, 2 ss udos choice og en dæsj med juice for ekstra c-vitaminer og selvfølgelig vann. Den som klarer å drikke opp dette fortjener premie. Jeg laget forøvrig flere av disse, jeg har aldri hatt problemer med å shotte dårlige shaker hvis jeg trodde det var bra shit! :p

But why...? :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte fiskemel (det er grindet fiskebein, innvoller, og alt som ikke brukes til mat), blandet det med rå egg, 2 ss udos choice og en dæsj med juice for ekstra c-vitaminer og selvfølgelig vann. Den som klarer å drikke opp dette fortjener premie. Jeg laget forøvrig flere av disse, jeg har aldri hatt problemer med å shotte dårlige shaker hvis jeg trodde det var bra shit! :p

Hardcore!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte fiskemel (det er grindet fiskebein, innvoller, og alt som ikke brukes til mat), blandet det med rå egg, 2 ss udos choice og en dæsj med juice for ekstra c-vitaminer og selvfølgelig vann. Den som klarer å drikke opp dette fortjener premie. Jeg laget forøvrig flere av disse, jeg har aldri hatt problemer med å shotte dårlige shaker hvis jeg trodde det var bra shit! :p

Jeg trodde det var litt viktig å ha apetitt når man spiser for å få nok spytt i munnen til å fordøye litt av karbohydratene, jeg. Håper ikke du mener å nyte er en syndig glede. Jeg spiser nesten bare det som er sunt jeg også (unntatt svart te, kaffe og kunstige søtningsmidler) men aldri om det ikke er godt. Men noen ganger er det kroppen som blir glad for noe som ganen ikke er like glad for selvsagt, som nettop fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var litt viktig å ha apetitt når man spiser for å få nok spytt i munnen til å fordøye litt av karbohydratene, jeg. Håper ikke du mener å nyte er en syndig glede. Jeg spiser nesten bare det som er sunt jeg også (unntatt svart te, kaffe og kunstige søtningsmidler) men aldri om det ikke er godt. Men noen ganger er det kroppen som blir glad for noe som ganen ikke er like glad for selvsagt, som nettop fisk.

Hehe! Ta det helt med ro, jeg er en matentusiast, og dette var som sagt 10 år siden ca (jeg var 14-15 år). Jeg hadde hørt det var sykt bra for alt mulig, så jeg kjørte det i meg i god tro, vondt eller ei. Jeg spiser ikke mat som ikke smaker godt, og det er stort sett jeg som står på kjøkkenet her. :p Fisk kan også være godt om man tilbereder det korrekt, bare spør StiligeCecilie. ;) Tror egentlig innlegget mitt burde vært i "dummeste du noen gang har gjort for å bli svær/sterk" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
De fleste av dedication sine oppskrifter passer vel inn her. Når man aldri spiser normal mat begynner smaksløkene og lide av seriøse vrangforestillinger tror jeg. Jeg prøvde meg på Cookie dough. Smakte bønner, så ut som bæsj.

[ATTACH=full]51635[/ATTACH]

"Bønnesmaken er ikke eksisterende og det gir en kremaktig og saftig konsistens.Denne cookie doughen minner om en blanding av sjokolademousse og brownies-deig."

Føkk you.

Den smakte grusomt :(

Jeg prøver å lage slike ting, siden de skal være såå gode, men det er sjeldent jeg faktisk liker det jeg lager. Har gitt opp. Får vel ty til sjokolademelk som mange her inne er så glad i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...