Gå til innhold

Det verste "sunne" måltidet du noensinne har spist


Pinglo

Anbefalte innlegg

En vegetarlasagne. Mulig den hadde vært god, men det var så mye stangselleri i at jeg luktet stangselleri av fingrene i flere dager etterpå(ikke kødd en gang)...Jeg er ikke kresen på matvarer, hadde aldri smakt stangselleri før, og ladge det i god tro...og jeg har aldri rørt det sidne. Jeg brekker meg fortsatt når jeg lukter det om det ligger i grønnsaksdisken jeg passerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En vegetarlasagne. Mulig den hadde vært god, men det var så mye stangselleri i at jeg luktet stangselleri av fingrene i flere dager etterpå(ikke kødd en gang)...Jeg er ikke kresen på matvarer, hadde aldri smakt stangselleri før, og ladge det i god tro...og jeg har aldri rørt det sidne. Jeg brekker meg fortsatt når jeg lukter det om det ligger i grønnsaksdisken jeg passerer...

Jeg HATER stangselleri (og sellerirot for den saks skyld...). Jeg jobbet i kassa på Rema, og hver gang noen kjøpte stangselleri, så holdt jeg pusten, haha... xD Det er FÆLT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man lager noe med proteinpulver og følger en oppskrift har jeg skjønt at det er viktig å ha samme type pulver. Jeg har lagd pannekaker med forskjellige typer og resltatet blir svært forskjellig. Men altså, ved annet whey proteinpulver enn Kristine Weber hadde tatt i bruk ble ihvertfall mine marshmellows med proteinpulver totalt mislykka. Takk for alle advarslene. Tenkte meg at bønner smakte vondt i kake. Takk for bekreftelsen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg på brownies med mandelmel og sukrin istedet for hvetemel og sukker...fysj og fysj! LANGT ifra orginalen..

Også prøvde jeg å lage snickerskarameller fra en fitnessblogg..Oppskriften var slik at man skulle blande yaconsirup og peanøttmel til det ble godt og tilsette resten etterpå...men det ble faen meg aldri godt! :yuck: Prøvde tilogmed to ganger:p

*edit: Ja, også har jeg laget lavkarboboller...små svarte klumper som smakte kardemomme! :p Bare se hvor deilig de så ut i forhold til vanlige boller...:shifty::yuck:

[ATTACH]51647[/ATTACH]

Jeg har også prøvd meg på den snickersen fra en fitnessblogg, den var ikke såååååå god at det gjorde noe. For å si det sånn. På en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, denne er enkel:

Kyllingfilet, sjampinjong og BANAN.

[ATTACH=full]51821[/ATTACH]

Hver for seg er jo disse ingrediensene nam-nam, men sammen? La oss si det kun ble med den ene gangen, mer kvalmende konsistens skal man lete lenge etter :p

haha ÆSJ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cottage Cheese, ananasjuice og tunfisk i en blender....:( bare tanken bringer fram brekkninger! Som å spise en sur youghurt med fiskebiter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...