Gå til innhold

Det verste "sunne" måltidet du noensinne har spist


Pinglo

Anbefalte innlegg

Takk for at det er flere som innrømmer at lchf-bakst og fitnessmat smaker høgg! Her er mitt bidrag... bildet kan snakke for seg selv. Kan jo raskt nevne at dette er fotballfruens nyyyydlige kanelsnurrer!!!! Når skal jeg lære at alt med mandelmel og sukri aldri kommer til å smake eller se godt ut noen gang!post-28396-14440985663535_thumb.jpg post-28396-14440985663535_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde meg på brownies med mandelmel og sukrin istedet for hvetemel og sukker...fysj og fysj! LANGT ifra orginalen..

Også prøvde jeg å lage snickerskarameller fra en fitnessblogg..Oppskriften var slik at man skulle blande yaconsirup og peanøttmel til det ble godt og tilsette resten etterpå...men det ble faen meg aldri godt! :yuck: Prøvde tilogmed to ganger:p

*edit: Ja, også har jeg laget lavkarboboller...små svarte klumper som smakte kardemomme! :p Bare se hvor deilig de så ut i forhold til vanlige boller...:shifty::yuck:

[ATTACH]51647[/ATTACH]

Fantastisk!! Jeg har ikke ledd så godt på årevis! Vi snakker krampe, snørr og tårer. Bikkja kom til og med for å sjekke at alt var i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips til sunnere mat:

Fremgangsmåte:

Lag en liten porsjon med brownies, pizza, lasagne osv. med normale oppskrifter. Man kan ikke kalle noe for lasagne bare fordi man setter det opp på samme måte som lasagne... Det eneste jeg ser på fitnessbloggen for tiden er folk som prøver å lure andre til å tro at noe er noe det ikke er. Er en Porsche med Lada-motor og lada-interiør egentlig en Porsche eller noe helt annet noe?

Spis deretter de sunne ingrediensene før dere spiser den lille porsjonen med normal mat. Kroppen vil ikke merke forskjell på om dere spiser sunne ting og mindre sunne ting hver for seg eller ikke, men smaksløkene deres vil takke dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bananpannekaker... fysj og fy! Nå skal det sies at jeg brukte bananer som kanskje ikke var modne nok, men det var uansett en skrekkopplevelse uten like og det skal aldri gjentas.

Gjorde samme tabbe her.....fy f.... Hva i allverden har bananer i pannekaker og gjøre?? Huff å huff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...