Gå til innhold

Det verste "sunne" måltidet du noensinne har spist


Pinglo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg prøvde meg på kransekake-stenger en gang! Brukte tonnevis av sukrin og sukrinmelis. Smakte helt, helt, helt jævelig. Aldri igjen!

Denne tråden er forresten genial! Kjenner meg igjen i altfor mange av oppskriftene! Haha :D

Du svarte deg selv på hvorfor det smaka jævlig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, eg daue av latter..har tenkt ganske så likt som mange av dere..trodde jeg var helt på bærtur med disse sunne oppskriftene..but I guess Im not alone!

Btw, kålrabi fries is not the new pomfritt!!

Og la pizzabunn være pizzabunn ! Ikje fortell meg at ei røra som e myk etter steking med smak av egg og kokosmel

"Taste almost like the real thing"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, eg daue av latter..har tenkt ganske så likt som mange av dere..trodde jeg var helt på bærtur med disse sunne oppskriftene..but I guess Im not alone!

Btw, kålrabi fries is not the new pomfritt!!

Og la pizzabunn være pizzabunn ! Ikje fortell meg at ei røra som e myk etter steking med smak av egg og kokosmel

"Taste almost like the real thing"!

Nei, men du kan prøve å lage pommes frites av søtpotet :D That, on the other hand, is yummy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SlettetBruker3
synes de smaker godt eg ;) hvis du også putter i litt stevia med smak og dypper dem i mørk sjokkolade, nomnomnom! ;)

Hvis man dypper noe i mørk sjokolade, blir det godt uansett ;) Tror heller jeg lager ordentlig marsipan, smutter mandler og lager melis av sukrin+!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt rykter om at CamillaLor har noe å bidra med :D

HAhahaha :p

Ja jeg kan vel fortelle om den gangen jeg og min fine mann skulle kjøre til Kristiansand. Flink som han er hadde han laget matpakker fulle av sunt stuff. Vi snakker kyllingfilet, grønnsaker, ris og kokosmelk. Kald kokosmelk. Null krydder. Null saus...

Jeg kan fortelle dere at det var som å spise melk som hadde gått ut på dato for trekvart år siden! Det er det sureste, ekleste og mest forferdelige smaksløkene mine noen gang har vært i kontakt med. Jeg tror ikke det kan beskrives med et bedre ord enn jævligforferdeligsyktvondtogekkelt. Andreas brakk seg og jeg forsøkte å presse det i meg for å være hyggelig, men det endte med at vi begge to måtte ut av bilen å spytte det ut.

:hungover::yuck:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...