Gå til innhold

Thea88

Medlemmer
  • Innholdsteller

    76
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Jeg har fått svar på det jeg lurte på! Takker så mye for alle svar:)
  2. Yo sis! Takk for svar Muligens litt teit spørsmål, men orker ikke google meg til det... Hvor mange cm tilsvarer 25-26' ?? Eller, hvor mange cm er du rundt midjen (sånn ca), og føler du at beltet sitter godt? GI meg gjerne en tilbakemelding når du har testet beltet!
  3. Det er vel noe slikt jeg har tenkt også. Men jeg både ser og merker at brokket blir større/tydligere etter hard trening. Det i seg selv er jo logisk pga økt buktrykk. Men ja, vet at man helt fint kan leve med brokk. Så lenge det ikke blir noe verre kommer jeg ikke til å gjøre noe med det Det er vel kanskje ikke noe entydig fasitsvar på spørsmålet mitt. Får se om jeg kjøper meg et belte for å kjenne etter om det har noe for seg. Tusen takk for gode tilbakemeldinger
  4. Takker og bukker! Det er nettopp med tanke på brokket jeg vurderer belte. Kjipt om tarmen skulle sprette ut under trening, liksom.. Om jeg klarer å løfte tyngre med belte er i såfall kun en heldig bonus Tittet litt på beltet som ble nevnt. Vet noen her om det går an å få det til en bedre pris en 6-700kr? (Myrevolution, Norkost) Og når det gjelder str.. Det står at xs tilsvarer 24-28'. Jeg bruker stort sett 27 i bukser, så må vel ha denne størrelsen? Beltet skal jo sitte tight..?
  5. Takk for innspill, dere. Sakl ta en titt på de beltene. Tusen takk for tips! Nettopp. Jeg føler meg ikke heeeelt trygg på teknikken. Sliter litt med vond korsrygg og er særdeles hypermobil. Får vel muligens gå til innkjøp av et belte og prøve meg litt frem. Og selvfølgelig fortsette å styrke kjernemusklaturen!
  6. Som andre sier her, disse broddene er supre på snø. På is derimot -not so much. Skal du løpe endel ute på vinterstid ville jeg kjøpt meg et par joggesko med pigg. F.eks Sarva eller Icebugg. Man løper jo gjerne ikke så mange mil i disse skoene pr. sesong, så du har de i flere år
  7. Greia er at jeg ikke aner om det har noe for seg. Dessuten passer ingen av beltene på senteret, så jeg må i tilfelle kjøpe mitt eget. Stress!! ..innrømmer vel at jeg helst ønsker en bekreftelse på at belte bare er tull, brokk eller ei
  8. Det har seg slik at jeg har et navlebrokk, og kan kjenne antydninger til det under harde treningsøkter. Det være seg løp eller styrke. Legen min mente jeg kunne ha nytte av å trene med belte under eks knebøy og markløft for å støtte buken. Noen tanker om dette?? Må innrømme at jeg ikke har særlig lyst til å trene med et slikt belte mens jeg løfter mine beskjedne 50kg i bøy.. Men vil jo ikke at brokket skal bli verre heller:p
  9. Nå vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang det dårlige humøret dukker opp! Ler meg skakk av denne tråden:D Selv mener jeg, etter mange uheldige sunnifiseringer, at ekte godsaker en gang iblandt er det beste for kropp og sjel;)
  10. Thea88

    Whey-80

    Jeg liker å blande den med vaniljesmak i havregrøten Men så er jeg unormalt glad i alt som smaker vanilje, da
  11. Stolt over at jeg klarte å fullføre Nordmarka Skogsmaraton i sommer på 3 timer og 52 min. Myyyye opp og ned i løpet av løypa! Håper og tror jeg stiller til start neste år også dersom jeg holder meg skadefri
×
×
  • Opprett ny...