Gå til innhold

Cattha

Medlemmer
  • Innholdsteller

    83
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Cattha

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 07. sep. 1984
  1. Takk, vil sjekke ut..
  2. Noen som har en type å anbefale med god støtte og godt hold????? Er så lei av puppestellet under trening... Alt funker til styrke øktene, men til jogging og aerobic funker det dårlig
  3. You're welcome... Etter som skulderen din har vært ute av ledd, så er det jo lettere at det skjer igjen, så hør om muligheter for fysio å sånt.. Kanskje det kan hjelpe deg
  4. Har du fått skikkelige svar på MR? Få Legen din til å gå gjennom svarene med deg (da kan det dukke opp ting de anser som "uviktige")... Spør legen din om hva dette kan skyldes, og evt bli henvist til en fysioterapaut som kan hjelpe deg Jeg har ikke peiling altså.. "Sliter" litt med skuldrene selv, har kronisk senabetennelse, og i perioder sliter jeg mer enn andre.. Jeg fikk god hjelp av fysioterapauten min i hvertfall.. Og etter samtale med legen ang. MR resultatet kom det med kronisk senebetennelse fram, og at jeg har hatt mangel på vitamin D en gang i løpet av min oppvekst som har gått uto
  5. Hadde hybelkurs med ungdommer, og utfordra de til å lage en dessert med CC.. Han ene brukte stavmikseren på CC og bringebær, samt sukrin smaka faktisk nydelig Jeg liker CC da, men de var tydeligvis skeptisk til klumpene
  6. *sikler* her snakker vi matporno!!!
  7. sleng inni litt avocado, tomat å agurk, så spiser du jo ett herremåltid!! NAM :happy:
  8. Havrekjeks: 200g smør 150g sukrin melis 10dråper Stevia vanilje Havregryn til ønsket tykkels 2egg 160grader 10-15min (til gylden brun) Med brunost på NAM (er jo jul )
  9. Fullkorns Tortilla med kylling, tomat, agurk, avokado, cottage cheese og salsa saus Salsa saus kan man også lage enkelt selv: Ordentlig tomat (da mener jeg god rød tomat), Jalapenos, løk, koriander, hvitløk om ønskelig! Alt skal selvfølgelig finhakkes Og kjøttboller med byggris: Bruk morter og knus sesam frø Grill/stek 1 Aubergine, 1 chilli (uten frø lr med spørs hvor sterkt man vil ha d), 1 hvitløk, salt og pepper. Putt knuste sesamfrø, og alt det stekte i foodpr. Smak om det er sterkt nok, tilsett mer av ønskelig (denne basen kan å brukes som dip til grønnsaker), husk at ma
  10. Jeg er fra naturens side så uheldig og være "godt" utrustet med bryster.. Fordel: .... aner ikke.. Bakdel: Løping!!! ikke no særlig.. de blir rett å slett signe.. strekk merker.. groper i skuldrene pga bh.. Men når det er sagt så kunne jeg tenke meg silikon selv! Ta ut all shi og erstatte med silikon så de "står" av seg selv.. Syns personlig silikon er fint, og mener folk må få gjøre som de selv vil med egen kropp SÅ LENGE man gjør det for sin egen del og ikke pga andre!
  11. Kjører jogging evt lange gåturer gjerne i motbakke for forbrenningen.. Og kombinerer dette med ett noe amputert styrkeprogram i og med den betennelsen. Vurderer nå å legge inn en fotøvelse hver dag i steden for en ren fotøkt, siden dette tar livet av ryggen.. Strakemarkløft er det bare å glemme om dagen
×
×
  • Opprett ny...