Gå til innhold

Det verste "sunne" måltidet du noensinne har spist


Pinglo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tror jeg må være den eneste som liker tunfisk og cc rett fra boksen. Nesten enda bedre er det å blande de to sammen - enkelt og godt.

Noe jeg derimot ikke liker er den forferdelige chakalaka cottage cheesen som kom forrige sommer. Liker heller ikke "sunne" kaker og lavkarbobrød. Nesten er fornærmelse mot brød å kalle de lavkarbobrødene for brød. Ser heller ikke helt greia med pizzabunn som er laget av egg og et par skjeer med de mandelgreiene, smaker jo mer omelett enn pizza. Nei, skal jeg først spise brød, kaker og pizza skal det være skikkelige greier! Så får man heller spise det litt sjeldnere. Kaker er uansett ikke til for å spises hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fun light i røra. Evt stek dem som vafler med ett ekstra egg og en halv banan. og kanel

Jepp, enig med du:) Kanel, masse kanel... Mmmmm, i morgen skal jeg bake boller:cool:Boller med hvetemel,kanel, smør og melk. Mmmm, gleder meg-blir godt det:D Skal det spises bakverk, skal det være ordentlige greier. Ittno knusselo-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...