Gå til innhold

Det verste "sunne" måltidet du noensinne har spist


Pinglo

Anbefalte innlegg

Puh, jeg trodde det var noe galt med meg, for alle synes jo Stevia er fantastisk ! Godt å vite at det kun er i Te i allefall, for det var virkelig æsj :o

Haha nei det er ikke noe galt med deg, og i så fall er vi (minst) to :p Syns liksom disse søtningsmidlene "trigger" tunga litt forskjellig, og dermed passer til litt ulike ting. Per nå holder jeg meg til gode gamle suketter i teen hvertfall (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk spurt mannen nå (på gmail chat, hehe), han sa:

meg:

btw, hvordan var deigen da du bakte kanelboller til meg med sukrin+ i?

folk som sier at deigen ikke hever skikkelig, bl.a.?

han:

den hevet fint den

men eg la jo i litt vanlig sukker

slik at gjæra fikk nok mat

samt at eg elsta den i 10 min

elta

meg:

ah cleardot.gif

han:

men ikkje nok sukker til at du merka det på smaken

tror det var 2 eller 3 spiseskjeer, når det vanligvis er snakk om 3-4 dl

Håper det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke på noe i farta annet enn Te med Stevia som søtning, måtte tømme ut teen !

Oi, det hadde jeg glemt :/ Sukrin går bra, men Sukrin+ smakte forferdelig i teen min, og jeg er ikke så kresen på søtningsmidler egentlig, men fysj det var ikke noe særlig, så jeg tør ikke tenke på hvordan ren stevia i te smaker :yuck:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det hadde jeg glemt :/ Sukrin går bra, men Sukrin+ smakte forferdelig i teen min, og jeg er ikke så kresen på søtningsmidler egentlig, men fysj det var ikke noe særlig, så jeg tør ikke tenke på hvordan ren stevia i te smaker :yuck:

Skikkelig bortkastede penger, kjøpte det kun for å ha i teen min :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ny på dette med de sunne matvarene som sukrin, stevia dråper, proteinpulver , bakepro osv. Så ville prøve meg på en sjokolade krem/mousse fra dedication som bestod av kesam, stevia dråper, kakao, sjokolade protein og sukrin. Sorry meg... men det er noe av det verste jeg har smakt!! :yuck::hungover: ble kvalmen av 2 t-skjeer. :sick: Forhåpentligvis finner jeg noen gode oppskrifter etter hvert hvor jeg får brukt matvarene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ny på dette med de sunne matvarene som sukrin, stevia dråper, proteinpulver , bakepro osv. Så ville prøve meg på en sjokolade krem/mousse fra dedication som bestod av kesam, stevia dråper, kakao, sjokolade protein og sukrin. Sorry meg... men det er noe av det verste jeg har smakt!! :yuck::hungover: ble kvalmen av 2 t-skjeer. :sick: Forhåpentligvis finner jeg noen gode oppskrifter etter hvert hvor jeg får brukt matvarene! :)

MIKRO BROWNIE (Discipline Your Dedication) hva med denne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og gulrotgrøt!!! æææsj det var jævlig.fra lykkesliv og minsunnemat.

:o Den Gulrotgrøten er jo dritgod så lenge man bruker økologiske gulrøtter som er søte! Det har blitt min favoritt etter at jeg prøvde den.

Uansett, om en liker grøt med gulrøtter er vel ganske individuelt regner jeg med, høres jo sært ut når man snakker om det på den måten, hehe. Jeg liker så mye forskjellig.

Men så noe annet. Fiberhusk er faktisk nødvendig for de som har f.eks gluteallergi, så det er jo ikke djevelen selv :/ Jeg har Cøliaki og er nødt til å subbe med glutenfrie havregryn, kokosmel, jyttemel, kikertmel og masse rart for å kunne lage meg ting jeg kan spise. Fiberhusk er jo tross alt ment som en erstatning for gluten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name="Pinglo' date=' post: 538984, member: :p 600&quot]Jeg hadde glemt fluff.

Vispe på seg krampe i trapezius og støle triceps i to dager etterpå for å spise noe som minnet om luft med vaniljesmak. Ikke min tekopp.

:p

Er du sikker på at du har valgt riktig fluff? :p Synes selv proteinfluff er en av de "sunne" måltidene som faktisk smaker kjempegodt :)

Er ikke sikker på om det er verdt å pådra seg kramper for da, haha :huh::p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du har valgt riktig fluff? :p Synes selv proteinfluff er en av de "sunne" måltidene som faktisk smaker kjempegodt :)

Er ikke sikker på om det er verdt å pådra seg kramper for da, haha :huh::p

Jeg har sikkert hatt uflaks med oppskriften. Men jeg kjenner at det ikke ga mersmak nok til å gå til anskaffelse av en stavmikser, for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...