Gå til innhold

Det verste "sunne" måltidet du noensinne har spist


Pinglo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter store lovnader om at Cottage cheese blandet med fun light skulle smake som riskrem med rødsaus måtte jeg prøve.. Jeg sier bare en ting: Rimelig JÆVLIG var det! To skjeer så gikk resten i søpla, og jeg surmulte helt fram til lunsj :shifty:

Hvaaa? Altså enig i at det ikke er i nææærheten av risgrøt, men godt er det da:eek:

Kanskje du hadde for mye saft oppi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter store lovnader om at Cottage cheese blandet med fun light skulle smake som riskrem med rødsaus måtte jeg prøve.. Jeg sier bare en ting: Rimelig JÆVLIG var det! To skjeer så gikk resten i søpla, og jeg surmulte helt fram til lunsj :shifty:

Noe som faktisk smaker som riskrem :D

Cottage cheese blandet med mager vaniljekesam. Nam!! Og hvis du vil ha det helt sinnsykt, putter du oppi en spiseskje med sukkerfritt syltetøy, eller varme bær. Nom nom nom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som faktisk smaker som riskrem :D

Cottage cheese blandet med mager vaniljekesam. Nam!! Og hvis du vil ha det helt sinnsykt, putter du oppi en spiseskje med sukkerfritt syltetøy, eller varme bær. Nom nom nom :)

Eller sammen med yoplait vaniljeyoghurt toppet med sukkerfrie jordbærsyltetøy, mandler og kanel. Mmhhmmmm!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe som faktisk smaker som riskrem :D

Cottage cheese blandet med mager vaniljekesam. Nam!! Og hvis du vil ha det helt sinnsykt, putter du oppi en spiseskje med sukkerfritt syltetøy, eller varme bær. Nom nom nom :)

Oh...my....GOD! Jeg ELSKER riskrem, og jeg spiser mye CC fra før! TUSEN takk for dette tipset, skal absolutt testes!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av dedication sine oppskrifter passer vel inn her. Når man aldri spiser normal mat begynner smaksløkene å lide av seriøse vrangforestillinger tror jeg. Jeg prøvde meg på Cookie dough. Smakte bønner, så ut som bæsj.

[ATTACH=full]51635[/ATTACH]

"Bønnesmaken er ikke eksisterende og det gir en kremaktig og saftig konsistens.Denne cookie doughen minner om en blanding av sjokolademousse og brownies-deig."

Føkk you.

HAHAAHHAHAAH! Jeg dævver av deg Dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersunne proteinpannekaker. De bestod av ikke mindre enn sjokoladeproteinpulver, litt kesam, vann og noen eggehviter. Funka ikke å steke de som pannekaker, så ble en slags eggerøre i stedet for som egentlig bare så ut som kjøttdeig. Hadde det travelt slik at jeg ikke rakk å lage ny lunsj, så da ble det proteineggerøre til lunsj den skoledagen. Kjempegodt :sick:

Anbefaler deg å prøve med 60g cottage cheese, 60g havregryn og et par egg. Muligens litt sukrin eller vaniljeessens for å gjøre de søtere. De er fantastisk GODE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skum-/kokoskaken til Kristine Weber. Så ut som slim, smakte forferdelig søtt og hadde en konsistens som gjorde at det føltes som om man svelget unna feite mordersnegler.

(Ikke et vondt ord om hennes blogg og oppskriftene ellers!)

Jeg laget den en gang..og jeg synes den ble god. Men jeg lurer litt på om det er jeg som er fucka ifh til slike ting:blush:. Samboeren synes alt jeg lager av sunnifiserte ting smaker dritt (mer for meg(y))o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg laget den en gang..og jeg synes den ble god. Men jeg lurer litt på om det er jeg som er fucka ifh til slike ting:blush:. Samboeren synes alt jeg lager av sunnifiserte ting smaker dritt (mer for meg(y))o_O

Jeg har også prøvd den og synes den ble god:) Lagde den til bryllupet til mamma også og det var første kaka som var tom, så noen likte den iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt dette med å sunnifisere mat. Hvis man velger et kosthold uten hvetemel og sukker... Hvorfor må man da lage substitutter for noe en ikke vil ha, og som likevel smaker papp?

Jeg tenker at å finne alternativer en kan spise må være bedre.

Men hvis noen har en god forklaring er jeg oppriktig nysgjerrig.

Billettmerket: undrende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ny på dette med de sunne matvarene som sukrin, stevia dråper, proteinpulver , bakepro osv. Så ville prøve meg på en sjokolade krem/mousse fra dedication som bestod av kesam, stevia dråper, kakao, sjokolade protein og sukrin. Sorry meg... men det er noe av det verste jeg har smakt!! :yuck::hungover: ble kvalmen av 2 t-skjeer. :sick: Forhåpentligvis finner jeg noen gode oppskrifter etter hvert hvor jeg får brukt matvarene! :)

Den er vond..det samme gjelder nesten alt jeg har prøvd av "sunne" sjokolademousse-alternativer. Nei vet du hva, hvis jeg først skal ha sjokolademousse så skal den smake godt! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt dette med å sunnifisere mat. Hvis man velger et kosthold uten hvetemel og sukker... Hvorfor må man da lage substitutter for noe en ikke vil ha, og som likevel smaker papp?

Jeg tenker at å finne alternativer en kan spise må være bedre.

Men hvis noen har en god forklaring er jeg oppriktig nysgjerrig.

Billettmerket: undrende

Jeg har ingen god forklaring, grunnen til at jeg gjerne vil lage sunne ting (som ikke smaker som papp, av og til finner man faktisk noen gode ting :p) er fordi jeg er rett og slett veldig glad i andre ting enn "middagsmat", men jeg vil jo ikke spise masse ræl hele tiden. For det finnes jo sunne alternativer som smaker godt, men det er sjeldent de med 10 ulike alternativer i en og samme oppskrift, det er ofte de med en eller to ingredienser som smaker godt.

(Men stort sett ender jeg opp med fruktfat o.l..litt fordi jeg er lat og gidder ikke å lage andre ting og litt fordi jeg er glad i frukt :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...