Gå til innhold

Hvordan unngå Fitnessbloggen-Forum Armageddon?


HHHH

Anbefalte innlegg

Gjest johnmf94

har sagt det før og sier det igjen, jeg synes det burde skrives dypere artikler slik som dem som blir skrevet av feks jim wendler og dave tate på tnation, og ikke bare generelle standard artikler. dårlig formulert ja, hat meg gjerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får de som skriver artikler betalt? Eller gjøres det som et ledd i markedsføringen av en selv?

Nope. Vi tar sikte på noen ansatte som jobber fast med innhold etterhvert, men det er naturligvis ikke bare bare å komme seg dit. Det blir mye gode muligheter når vi klarer det, så hold pusten og ta deg en sykkeltur. :)

har sagt det før og sier det igjen, jeg synes det burde skrives dypere artikler slik som dem som blir skrevet av feks jim wendler og dave tate på tnation, og ikke bare generelle standard artikler. dårlig formulert ja, hat meg gjerne

Notert. Det kommer mer. En ting som er verdt å merke seg er at de lengste og beste/tyngste sakene har horribel bounce ift kortere saker som appellerer til alle. Vi fikk en del tilbakemeldinger når vi kun hadde lengre saker at vanlige folk ikke gadd å klikke innom i lunsjen, fordi de viste de rett og slett ikke hadde tid til å lese eller få noe ut av de. Vi kommer nok til å kjøre en grei mix som både passer til den store massen, og til de som har kommet betydelig lenger (les: bros over 130 i benk). T-nation er forøvrig en internasjonal side som selger horrible mengder kosttilskudd, og har naturlig nok mer muligheter til å hooke bra internasjonale skribenter. Men ja, det er notert, og vi prøver så langt det lar seg gjøre og holde alle fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F.eks Knebøy.

Det er vel snart 10 artikler på Fitnessbloggen om knebøy ( har ikke telt ).

Gjøre som nybegynner artiklene ( som er super ), Den store Knebøy guiden. Der man kombinerer alt viktig fra de forskjellige artiklene.

Istedenfor masse små artikler om knebøy.

Edit:

Kan fint ha de små også, men 1 stor samla artikkel :)

Tema der det er mange artikler, så lage en stor kvalitets artikkel, som på en måte samler de små..

Notert! Vi har flere guider på planen. Send meg en PM om mangel på knebøy-guide irriterer deg nok til at du vil gjøre noe med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør man ikke fordi man vil lære? Personlig syns jeg tråden for dumme spørsmål er genial. Som det også har blitt nevnt sikkert opptil flere ganger, så gir det et preg av å akseptere alle, noe som igjen bidrar til at det er flere som tør å spørre om det de lurer på og som de normalt vis ikke ville spurt om fordi de er redde for å bli sett dumt på..

Fitnessbloggen syns jeg er et flott sted å logge resultatene sine, få konstruktiv tilbakemeldinger, motivere seg selv og andre, stifte nye bekjentskaper og være en del av en viktig bevegelse som jeg tror kommer mer og mer i ilden. La oss håpe det er flere som tør å spørre noen dumme spørsmål, så jeg ikke føler meg så alene :)

Vil også rose moderatorer - mitt inntrykk av dere er at dere gjør jobben deres profesjonellt og ordner opp på en rettferdig og enkel måte :)

Takk til Fitnessbloggen - her har dere hvertfall et medlem som håper denne Fitnessbloggen Forum Armageddon aldri kommer :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få vekk de værste forumtrolla med en gang de begynner å komme, er en hel haug på TF... Det er noe som er med på å ødelegge ihvertfall... :) Fitnessbloggen er det beste norske treningsforumet eg har logga på (vært på alle), og håper det fortsetter sånn :)

Ihvertfall hvis man ser at de er ferske/med få innlegg og begynner å trolle med en gang../ Utelukkende eller stort sett bare troller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjern den der "show ignored content" når man har ignorert noen. Straks man ser tråden har sporet av blir man fristet til å titte hva den ignorerte personen skriver. Det er en grunn til at vedkommende er ignorert, og det skal så veeeldig lite til for å bli fristet til å åpne og qoute, dette er alltid starten på en helteit diskusjon. Fjern det. La ignorerte personer være borte vekke. Out of sight, out of mind.

Også trenger man jo ikke å svare på ALT, spesielt når man ikke har peiling - men svarer kun for å svare. Man trenger heller ikke å gå bananas off topic i en tråd med kverulering (ja, den var inkludert også til modsa). Det begynner å bli noen tråder som ikke svarer på trådstartes spm, men har avskalert til en saling diskusjon om alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukere må ha hatt en viss mengde aktivitet før de har lov til å lage tråd? tråder trenger godkjenning? Eller brukere under viss aktivitet trenger godkjenning på tråder?

Med tanke alle disse, hjelp blabla. trådene.

Det går an, men er det egentlig sånn vi vil ha det? Vi prøver ikke å lage et eliteforum her. Det ble betydelig mindre HJELP-tråder etter jeg flyttet ned Treningsprogram- og Matplan-forumene fra toppen ihvertfall.

Jeg er mer for å finne måter å oppmuntre folk til å lage flere gode tråder, fremfor å hindre alt av "dårlige".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihvertfall hvis man ser at de er ferske/med få innlegg og begynner å trolle med en gang../ Utelukkende eller stort sett bare troller.

Plagsomt med forumtroll, uansett om det er nye medlemmer eller eldre medlemmer som ikke har annet å tilføye enn "LOL" , "OMG, like RuStupiD?" - eller som bare kverulerer for å kverulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier, dette er ikke noe elite forum, og det er vel akkurat det som gjør at vanlige dødlige har lyst til å holde seg her. Hvis man setter liste for høyt tror jeg det er endel som detter av lasset fordi de ikke føler at de er 'gode nok', meg selv inkludert. Jeg er ingen fitness ekspert eller kostholdsveileder, men jeg kan inspirere, gi tips basert av hva som har fungert for MEG, gå fram på en saklig og så positiv måte som mulig, motivere og hjelpe de som har mistet sporet helt. Det er ikke så mye som skal en person som allerede syns de ikke er gode nok til å føle seg verre, men det skal heller ikke så mye til å få noen til å føle seg velkommen og vellykket :) Jeg liker dette forumet akkurat som det er, og personlig er det ingen ting jeg savner. Denne siden gir meg glede, både fysisk og psykisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierer jo veldig. Noen ganger skriver de lengre kommentarer, andre ganger er det bare piss. Ulempen ved å ignorere, er jo det at du mister muligheten til å korrigere eventuell feilinformasjon.

Det går jo an å kommentere ved å show ignored content om jeg ikke tar feil?

Anyways, skjønner hva du mener, jeg syns det kan bli slitsomt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt inni det negative, så vil jeg gi litt creds til Espen, Fitnessbloggen har det mest oversiktlige forumet jeg har vært borti i. :) Samt at forumet oppfører seg raskere enn mange andre forum. (mtp. hastighet nettleser).

Skal sies at jeg har brukt flere timer på hastighetsoptimalisering av både siden og serveren enn det de fleste bruker på bare designet sitt. Samt at vi nettopp fikk en ny og biff server. Har noen flere forbedringer som kommer etterhvert og. Men takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an, men er det egentlig sånn vi vil ha det? Vi prøver ikke å lage et eliteforum her. Det ble betydelig mindre HJELP-tråder etter jeg flyttet ned Treningsprogram- og Matplan-forumene fra toppen ihvertfall.

Jeg er mer for å finne måter å oppmuntre folk til å lage flere gode tråder, fremfor å hindre alt av "dårlige".

Er det lov å lage tråd om ulike SARMS'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukere må ha hatt en viss mengde aktivitet før de har lov til å lage tråd? Eller brukere under viss aktivitet trenger godkjenning på tråder?

Med tanke alle disse, hjelp blabla overspiser.... trådene. Som kommer av nye brukere, med 0-10 innlegg.

Det kan også fort slå andre veien ved at folk poster unødvendige ting bare for å få nok kommentarer til det de egentlig ønsker å spørre om ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...