Gå til innhold

Hvordan unngå Fitnessbloggen-Forum Armageddon?


HHHH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En funksjon som begrenser eller gir beskjed om at det er på tide å ta seg en pause etter ett visst antall innlegg på en viss tid. Det får da være grenser for å svare på absolutt alt, spesielt når det ikke er annet enn kaffeprat som drar de fleste trådene langt vekk.

Sånn som dette?

Nei :p

Ps: Jeg har tatt meg en miniflutes med nugatti.

Klassikere In my mama's freezer. Like always. Not good.

why?

Menn er så enkle. Strømpebukser, skjørt, litt sminke og stiletthæler og de er som pudding :)

Kor i effen blir det av lønna?

Ja, jeg kjeder meg :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som dette?

Ja, jeg kjeder meg :sleep:

JA,

men nei.

*kaffeprat*

Edit:

Men fra spøk til revolver. Jeg skriver ikke bare "ja, nei, sååå enig, signerer den, +1, jeg ogsååå, jaaaa, jeg også etc " i mine 2766 poster. Alle poster noe unødig tilsvar. Alle. Så istede for å trekke denne tråden vekk fra sitt opprinnelige innhold vil jeg presisere at det er langt fra nødvendig å svare på absolutt alt (okei, 98%) når man ikke har noe å tilføre innholdet i trådet annet enn de overgitte sitatene. Innimellom finnes det tråder med innhold jeg finner interessant, men slutter å lese fordi noen (og det alltid de samme - all the time) som starter med ett eller annet de selv syns er hysterisk morsomt, og som ødelegger totalt. Innimellom er det også en morsom tråd med potensiale, men som "ødelegges" av disse svarpostene med "jaaaa, sååå eniiig :D:p:roflmao::smug:;):p:D:playful: ".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan en mod svare på #250?

jeg er ganske grønn, hva er SARSM?

En funksjon som begrenser eller gir beskjed om at det er på tide å ta seg en pause etter ett visst antall innlegg på en viss tid. Det får da være grenser for å svare på absolutt alt, spesielt når det ikke er annet enn kaffeprat som drar de fleste trådene langt vekk.

En de som klarer å svare 250 fornuftige innlegg i timen? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er ganske grønn, hva er SARSM?

En de som klarer å svare 250 fornuftige innlegg i timen? :(

Selective androgen receptor modulator - Wikipedia, the free encyclopedia

SARMS Selective Androgen Receptor Modulators | Sport Bodybuilding And Steroid Use

vet det er en del som bruker dette, hadde vært spennende å høre litt erfaringer osv. Det er ikke klassifisert som hverken doping eller legemiddel (enda) tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen stiller spørsmål og/eller ber om råd, kan ikke folk være så snille og greie og komme med saklige og konstruktive svar, i stedet for å gjøre narr av valg og øvelser? Trenger ikke anklage noen for å være teite pingler fordi de vil bruke hansker eller apparater de selv ikke bruker fordi de er så j* barske selv. Folk er forskjellige, sånn er det bare. Anbefal gjerne, kom med tips, men aksepter at ikke alle er like, og kom heller med velmenende råd, eller hold kjeft..

Kan det være et greit krav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra og mye vi tar med oss videre her.

Uansett, stenger ned denne, siden jeg river ut håret mitt av den negative tittelen. Lag gjerne egne tråder om forskjellige forslag til forbedringer. Og når man kommer med noe man er misfornøyd med er det topp om man bruker like mye tid på å foreslå løsninger og ting som gjør forumet bedre. :)

Info og tilbakemeldinger | Fitnessbloggen Forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...