Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest noen123

Jævla pollenallergi, blir så sykt trøtt og slapp at arbeidsdagene blir laaange og trening ikke er noe kjekt i det hele tatt :( resultat: svak og tjukk.

Noen tips til hva som funker?? Zyrtec fjerner pollenplagene, men gjør meg bare enda trøttere :p får vel ta meg en tur på legen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei og oppgitt av kvinnfolk som er gravide, men som en eller annen grunn skal late som de "ikke er og skal snuse og røyke og drikke i statusene", så vips i uke 12 er de gravide og hahaha.

Hun ene jeg sletter nå, fordi fitnessbloggens forum tok raskere enn facebook, er at hun har tre barn, mistet det fjerde i krybbedød, slår opp med faren til disse fire, men ups nå er hun gravid igjen med faren etter en onenightstand (dette vet jeg fordi jeg er på et PRIVAT forum med henne) - og nå er det påan igjen med drinker og røyk i statusene.

:dead::spitoutdummy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriver nå post med 1 arm fordi jeg har knekt håndleddet mitt på fylletur i syden som gikk til helvete etter et besøk i en busk med overaskende stor kant på andre siden. Heldigvis var det den siste dagen og jeg har hatt en fantastisk uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er så vanskelig med og bremse ned og legge seg helt over i motsatt kjørefelt når man kjører forbi en syklist?! Hadde jeg begynnt og slenge ut med venstre beinet hver gang jeg ble sneikjørt av bil hadde jeg bulka halve bilparken i distriktet tror jeg! I dag lå jeg i det hjulsporet til venstre i stedet for på hvitstripa, Altså en forskjell på 60 ish cm.. Rett og slett for og tvinge bilene til og gjøre ordentlige forbikjøringer, den som har opplevd 2 biler ved siden av seg skjønner hva jeg mener... Folk tar hintet faktisk! Men det var en som tuta og kjørte forbi ikke langt unna fartsgrensa, og han hadde ikke hele bilen på andre siden av gulstripa.. Han syntes nok jeg brukte for mye av veien jeg har samme rettigheten som han til og bruke:finger:

Så kan jeg legge til tilslutt at jeg bruker gangstier som en helt! Unødvendig og ikke bruke de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig dagen i dag! Hvem tror dere klarte å miste balansen under en av de siste intervallene på treninga og lande elegant med haka godt plassert på båndet mens det enda durte og gikk på hastighet 14?! Det ble et ganske saftig sår, og 5 sting i haka gitt... Men hell i uhell, det kunne gått MYE verre! :blush: Og som om ikke det var nok, hadde himmelen veldig lyst til å åpne seg den dagen jeg velger tøysko som fotplagg, og et godt stykke å gå. Bare å innse at det er best å holde seg inne resten av dagen tror jeg:cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...