Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må bare legge til at jeg tydeligvis er utnevnt til støttekontakt for en småforelsket venninne.

Veldig hyggelig for henne! Men savner følelsen litt selv, gitt :love:

Haha, me too. Det er jo ingenting som er så grusomt som å late som at man er begeistra for andres forelskelse når man ikke er forelska selv! Spesielt ikke hvis man ble dumpa for to uker siden... :arghh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jævla pollenallergi, blir så sykt trøtt og slapp at arbeidsdagene blir laaange og trening ikke er noe kjekt i det hele tatt :( resultat: svak og tjukk.

Noen tips til hva som funker?? Zyrtec fjerner pollenplagene, men gjør meg bare enda trøttere :p får vel ta meg en tur på legen snart.

Dra til legen å be om øyesdråper og nesespray om du ikke takler zyrtec. Minsker hvertfall symptomene :) Reseptbelagte funker mye bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noen123
Dra til legen å be om øyesdråper og nesespray om du ikke takler zyrtec. Minsker hvertfall symptomene :) Reseptbelagte funker mye bedre

Har bytta til Telfast (suksess!) og bestilt meg legetime for å få resept på de, så slipper jeg så mye utlegg :)

Dagens negative: Døgnrytme! Er fortsatt innstilt på å stå opp midt på natta, så driver å våkner på "noe" ukurante tidspunkt, typ 04.00 :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...