Jump to content

JHP

Members
  • Content Count

    176
  • Joined

  • Last visited

About JHP

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Her har jeg prøvd å sett sammen en plan med de øvelsene jeg foretrekker å som samtidig trener det det skal. Tror den ser grei ut, å føler jeg får trent både framside, bakside, øvre og nedre. Hadde litt lyst å ta en økt med framside og så en økt med bakside-ben. Men tror fort de kan bli overtrent. Rygg+bryst+biceps: -Markløft -Chins/pullups -Nedtrekk -Benkpress -Skråbenk -Bicepscurls? -Mage Bein+skuldre+triceps: -Knebøy -Bulgarsk utfall -Hip-thrust -Tåhev -Militærpress -Dips -Sidehev? -Franskpress/nedtrekk med tau?
  2. BTW burde jeg trene markløft kun en gang i uken?
  3. Hørtes ut som en fin plan som går fort. Men det første jeg tenkter er jo at jeg jeg kun får trent muskelen 1 gang i uken med dette programmet. Det er jo litt dumt for min del:(
  4. Er bare så mange øvelser å velge mellom. Prøver å finne de mest effektive slik at jeg slipper å vær flere timer på senteret. Men ser jo at du har satt opp ditt program med bryst og rygg på samme dag. Har lest at de burde trenes hver for seg:huh:
  5. Flotte greier. Kan jo ta utgangspungt i dette å så legge inn litt egne øvelser som jeg foretrekker. Men blir det ikke litt lite fokus på armer? Ingen direkte øvelser med mindre du putter dem inn som du sier. Å tenkte å kjøre oftere på ben. Eller kan det bli for mye?
  6. ... Med forslag til en 2.splitt? Fokuset er å styrke heeele kroppen. Men vil gjerne ha ekstra fokus på rumpe og lår:) Er luta lei av SS. Så nå vil jeg ha en periode med noe nytt. Ser for meg at jeg vil ha med basisøvelsene, men er da usikker på hvilke andre øvelser jeg kan ta på samme økt. F.eks knebøy, bulgarsk utfall, beinpress og hip-thrust? Å om jeg burde trene forside lår den ene dagen å bakside den andre:) Vet det er mange forslag der ute å går. Men orker ikke gå gjennom hele nettet. Takker om noen hjelper:p
  7. JHP

    Paypal hjelp

    Takk skal prøve å se om jeg får til:) Vet du hvor lang tid det tar fra kina ca?
  8. JHP

    Paypal hjelp

    Så jeg må ikke legge inn penger på selve paypal kontoen? Paypal kan trekke meg direkte fra bankkortet? Når jeg bestiller fra ebay. Burde jeg bestille fra noen bestemte land. Ser noen plasser det står pund og noen plasser euro. Å vist det står gratis frakt så er det kun produktet jeg må betale for så lenge jeg ikke kjøper for mere enn 200,- Noen erfaring med hvilke land man får ting fortest fra? Eller har det mest å si hvor fort selve selgeren sender det?
  9. JHP

    Paypal hjelp

    Hei:) Noen som kan fortelle meg kort hvordan Paypal fungerer. Skal bestille fra ebay. Hvordan gjør jeg det med paypal? Er jo alltid redd når det kommer til ting som skal ha kortnummer/personummer og personlige opplysninger. Er vel denne siden som er den rette? Betal, overfør og motta penger – trygt og enkelt med PayPal. Opprett en konto gratis
  10. Hehe. Plukke meg ut en kan bli vanskelig. Vet ikke hvem av dere som sitter med mest kunnskap. Mener jo at de som selv har testet ut et program/øvelser/teknikker vet litt bedre. Skal jeg være ærlig så står jeg egentlig helt fast nå. For den ene sier det å det andre noe annet. Jeg tror egentlig bare at matinntaket må justeres opp så blir jeg sterk uansett hvordan/hva jeg løfter. Så lenge det er tungt:p
  11. Mye engasjement her:p Tror jeg skal prøve å fortsette litt til med basisøvelsene å trøkke i meg litt mere mat. Ikke vits å endre til andre øvelser som hovedaskelig er ment for å trene en muskel som allerede er der. Jeg er ikke der helt enda:p
  12. Takk for at dere hjelper meg. Virkelig. Føler det blir så mye forskjellig informasjon at jeg ikke vet hvem jeg skal høre på. Droppa treninga den siste uka pga manglende motivasjon. Snart går jeg tilbake til mølla:banghead:
  13. Skumleste gjennom det nå. Får ta den grundige lesingen imorgen:p Så dette programmet kan altså hjelpe bedre enn det jeg bruker. Skal jeg begynne på "nytt". Altså lite vekter. Eller ta det jeg ligger på nå? Begynner egentlig å bli dritt lei knebøy, mark og benk. Men skal gi det en sjanse.
×
×
  • Create New...