Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther
Var det jeg visste! Plenty av de gutta der sist jeg var i nærheten av Nordstrand.

Når jeg sitter på trikken på vei hjem gjetter jeg alltid på hvem som kommer til å gå av på Holtet - har han sleik og vaffeljakke, da skal han av, og ofte innom kebabsjappa på stasjonen før han går hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg sitter på trikken på vei hjem gjetter jeg alltid på hvem som kommer til å gå av på Holtet - har han sleik og vaffeljakke, da skal han av, og ofte innom kebabsjappa på stasjonen før han går hjem.

Hahah, var en som gikk av ved Holtet ganske sent på kvelden (aka det var bekmørk vinter) en gang. Han satt hele bussturen med raybans på og trodde han hadde swag, kleint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Hahah, var en som gikk av ved Holtet ganske sent på kvelden (aka det var bekmørk vinter) en gang. Han satt hele bussturen med raybans på og trodde han hadde swag, kleint.

Overhørte en samtale en gang, mellom noen 96'ere. "Jeg kom meg inn på nattklubb i london da, altså det kostet liksom 60 pund men jeg tok lommeboken til mamma og betalte for det, også klarte jeg å miste den. men seriøst det var dritbra drakk drittmye og fikk en BJ. mista kortet til mamma da liksom men hun ble ikke så veldig sur."

Han hadde sleik og vaffeljakke. Kos å bo her oppe, altså..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhørte en samtale en gang, mellom noen 96'ere. "Jeg kom meg inn på nattklubb i london da, altså det kostet liksom 60 pund men jeg tok lommeboken til mamma og betalte for det, også klarte jeg å miste den. men seriøst det var dritbra drakk drittmye og fikk en BJ. mista kortet til mamma da liksom men hun ble ikke så veldig sur."

Han hadde sleik og vaffeljakke. Kos å bo her oppe, altså..!

96'ere faktisk, imponert. Nordstrand er ikke min greie må jeg si, heldigvis farer jeg ikke på den ruta lenger. (Bor i sør) Men det er plenty med luftwaffeljakker her også, någet trist syn. PS. det er ikke snilt å like ting som skremmer dritten ut av folk! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
96'ere faktisk, imponert. Nordstrand er ikke min greie må jeg si, heldigvis farer jeg ikke på den ruta lenger. (Bor i sør) Men det er plenty med luftwaffeljakker her også, någet trist syn. PS. det er ikke snilt å like ting som skremmer dritten ut av folk! :cry:

Likte det hovedsakelig fordi jeg hadde reagert på akkurat samme måte! Er så utrolig skvetten at det ikke er gøy en gang.

Nordstrand er ikke helt min greie heller, egentlig - men om man ser bort fra en stor del av de på min alder som bor her, er det jo kjempefint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte det hovedsakelig fordi jeg hadde reagert på akkurat samme måte! Er så utrolig skvetten at det ikke er gøy en gang.

Nordstrand er ikke helt min greie heller, egentlig - men om man ser bort fra en stor del av de på min alder som bor her, er det jo kjempefint

Hahah, farlig med mat i fanget samtidig som man ser på creepy ting. Den kan jeg skjønne mtp din alder, personlig er jeg sykt glad for at jeg ikke tar 83'ern lenger. Too much waffel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...